וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מתן חוזז הושאל ממכבי תל אביב עד תום העונה

8.1.2019 / 19:40

החלוץ בן ה-22, שלא קיבל מספיק הזדמנויות במדים הצהובים, ישחק בחיפה עד תום העונה. בן מנספורד: "מאמינים שיש לו עתיד בצהוב"

צילום: ברני ארדוב. עריכה: שניר דבוש

מכבי תל אביב והפועל חיפה הודיעו היום (שלישי) על סיכום השאלתו של מתן חוזז (22) להפועל חיפה עד תום העונה. חוזז, שערך העונה ארבע הופעות במדים הצהובים, שיחק בעונה שעברה בבני יהודה וייצא כעת להשאלה נוספת של שישה חודשים.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "למתן חוזז היה תפקיד משמעותי בתרבות שבנינו במכבי העונה. מתן הפגין מהו מכביזם כשנלחם מידי יום ודחף את עצמו ואת חבריו לקבוצה אל העמדה בה אנו נמצאים כעת. לצערנו, מתן לא שיחק כמה שהוא רצה ולכן נעתרנו לאפשר לו להצטרף להפועל חיפה בטווח הקצר. כולם במכבי מאמינים כי העתיד של מתן הוא בצהוב ואנו כבר מצפים לקבל אותו בחזרה בתום העונה".

בעניין אחר, הפועל חיפה הגישה היום תביעה על סך מיליון שקל נגד בית"ר ירושלים וניר קלינגר, וטוענים שהמאמן הפר את החוזה והתנהל בניגוד לחוק בזמן שהיה לו חוזה בקבוצה. כזכור, קלינגר התפטר מהפועל חיפה שלושה ימים אחרי שגיא לוזון פוטר מבית"ר ירושלים, ומספר ימים לאחר מכן מונה למאמן בית"ר ירושלים. אחרי שהתפטר קלינגר הסביר את המהלך ואמר ש"החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה, פתיחת העונה לא הייתה בסטנדרטים שלי", אבל על פי הדיווחים וההערכות כבר קיבל פנייה מבית"ר ירושלים.

הפועל חיפה הגישה את התביעה למוסד לבוררות. הטענה של הקבוצה, כאמור, היא שמלבד לאובדן המאמן ולנזקים המקצועיים, נעשו להפועל חיפה גם נזקים כלכלים ותדמיתיים. כידוע, בנוסף לעובדה ש"לקחה" לה את המאמן, בית"ר ירושלים הודיעה אתמול גם על החתמת שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים הודיעה: ארנסטס שטקוס חתם לשנתיים
יואב כץ שעם על ההחתמה: "רק אתמול הוא אמר לי שהוא נשאר"
בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן סיכם לשלוש שנים וחצי, ירוויח כ-225 אלף יורו לעונה
הפועל חיפה: מתן חוזז על סף סיכום על השאלה עד תום העונה

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. ברני ארדוב
השאלה נוספת. מתן חוזז/ברני ארדוב

רפואה ואיביץ' בדרך לעונה מושלמת - סיכום מחזור 17 של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully