וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הוא כאן: קובי רפואה מונה למאמן הפועל תל אביב

6.1.2019 / 23:04

חודש וחצי אחרי שפוטר, חוזר רפואה לתפקיד על חשבונו של אופיר חיים שפוטר מוקדם יותר אחרי שהוביל את הקבוצה לניצחון בודד בשבעה מחזורים

שוב הוא כאן: קובי רפואה, שפוטר מהפועל תל אביב ב-25 בנובמבר, מונה הערב (ראשון) בחזרה לתפקיד. המאמן בן ה-44 מחליף את אופיר חיים, שפוטר מוקדם יותר אחרי שהוביל את האדומים לניצחון אחד בשבעת המחזורים בהם עמד על הקווים. יש לציין כי מינויו של רפואה צפוי לחסוך למועדון כסף של מינוי מאמן אחר בשל העובדה שרפואה גם כך קיבל פיצויים עד תום העונה. רפואה, אגב, חתם לעונה וחצי.

אופיר חיים פוטר מוקדם יותר מהפועל תל אביב. האדומים הודיעו כי "לאחר שיחה בין הבעלים שרון ניסנוב למאמן אופיר חיים, הוחלט כי האחרון יסיים את תפקידו במועדון. הבעלים החליטו כי במצב שנוצר, הקבוצה זקוקה לשינוי בעמדת המאמן. אנו מודים לאופיר על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה במשחק חלש מאוד
אופיר חיים אחרי ההפסד: "באימונים אנחנו מצליחים לכבוש הרבה"

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
שבעה מחזורים ודי. אופיר חיים/סוכנות ג'יני

חיים, 43, עזב את הפועל עפולה ומונה למאמן האדומים במקום קובי רפואה רק לפני חודש וחצי. חיים החל את קריירת האימון שלו ב-2012 בהפועל מרמורק, אחרי קריירת משחק לא רעה בכלל, שב לקדנציה שלישית בהפועל תל אביב, לאחר ששימש כמאמן הנוער של המועדון (2014/15) וכעוזרו של גיא לוזון (2016/17). בין לבין עבד בהפועל ראשון לציון, ולאחר הקדנציה השנייה אימן את מכבי שעריים, לפני שמונה באוקטובר 2017 למאמנה של הפועל עפולה.

הפיטורים של חיים מגיעים אחרי ההפסד 1:0 בקרית שמונה במחזור החולף. הוא שימש כמאמן האדומים רק שבעה משחקי ליגה וניצח רק את בני סכנין 0:2, בנוסף לניצחון אחד בגביע מול הפועל קטמון.

(עדכון ראשון: 17:50)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully