וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אלישע לוי פוטר, מוראד מגמאדוב יחליפו

6.1.2019 / 20:01

ניצחון בודד בשמונת משחקי הליגה האחרונים חרץ את גורלו של מאמן הנבחרת לשעבר, שעוזב את המלאבסים במקום התשיעי ובמרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. בלם העבר יאמן עד תום יחד עם מאמני הנוער תמיר ונאור לוזון

עריכה: מתן חדד

זעזוע על הקווים במלאבס. מכבי פתח תקוה הודיעה היום (ראשון) על פיטורי אלישע לוי, בעקבות הירידה החדה ביכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים. המלאבסים ניצחו פעם אחת בלבד בשמונת מחזורי הליגה האחרונים ונותרו במקום התשיעי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

ההפסד 2:1 אמש למכבי חיפה היה הקש ששבר את גב הגמל עבור הלוזונים, עליהם הופעל בשבועות האחרונים לחץ לסיים את תפקידו של מאמן הנבחרת לשעבר, שיחפש אתגר חדש בקבוצה אחרת. הקבוצה הודיעה שמוראד מגמאדוב, בלם העבר ועוזרו של אלישע, יאמן עד תום העונה כשלצידו יעמדו על הקווים מאמני הנוער תמיר ונאור לוזון.

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו מוראד מגמאדוב. יוסי ציפקיס
לא שרד שנה בתפקיד. אלישע לוי ומחליפו מגמאדוב/יוסי ציפקיס

לוי בן ה-61, כדורגלן עבר, החל את קריירת האימון בשנת 1989 במועדון נעוריו הפועל בית שאן. בשנים הבאות עבר במכבי הרצליה, צפרירים חולון, עירוני ראשון לציון, הפועל כפר סבא, מ.ס אשדוד ושוב הפועל כפר סבא, עד שפריצת הדרך הגיעה בעונת 2007/2008 עם בני סכנין, אותה הצעיד למקום הרביעי בליגת העל, מיקום שיא בתולדות הקבוצה. בעקבות העונה ההיא מעמדו של לוי נסק, ובסיומה הוא מונה למאמן מכבי חיפה, בה הפך למאמן בכיר. הוא זכה עם הירוקים בשתי אליפויות רצופות, וסיים את תפקידו במאי 2012, אחרי ארבע שנים. לאחר מכן התמנה למאמן הפועל באר שבע, הוביל אותה למקום בשני בליגת העל בעונתו השנייה ולגמר גביע המדינה ב-2014/15, וסיים את תפקידו בקיץ. באמתחתו יש כמובן גם קדנציה בת שנה בנבחרת ישראל.

למאמן מכבי פתח תקוה מונה במאי 2018, ובחצי השנה הראשונה שלו בתפקיד לא הצליח להותיר חותם, והקבוצה נותרה מחוץ לפלייאוף העליון. גם העונה, כאמור, התוצאות לא השתפרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully