וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עובר לתאגיד: רביב דרוקר נשאר סופית בערוץ עשר-רשת

1.1.2019 / 15:58

לאחר שניהל בחודשים האחרונים משא ומתן עם התאגיד, החליט הפרשן הפוליטי של חדשות עשר רביב דרוקר להישאר בערוץ הממוזג עשר-רשת ולהשאיר שם את התכנית בהובלתו "המקור". דרוקר: "אני שמח להישאר בבית"

רביב דרוקר סוכן תרבות. רשת 13, צילום מסך
"נשאר בבית". רביב דרוקר/צילום מסך, רשת 13

לאחר שניהל משא ומתן של מספר חודשים עם התאגיד, החליט הפרשן הפוליטי של חדשות עשר ומגיש תכנית התחקירים "המקור" רביב דרוקר להישאר בערוץ הממוזג עשר-רשת. גם תכניתו "המקור" תישאר בערוץ הממוזג. דרוקר מסר: "אני שמח להישאר בבית. זו הייתה תקופה ארוכה מדי מבחינתי של אי-ודאות וזו תחושה טובה לדעת שהערוץ הממוזג מעוניין לחזק אותנו ולהשקיע בנו".

בחודש שעבר פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי בתאגיד הציעו לדרוקר חוזה לשלוש שנים, שבמסגרתו יפיק תכנית תחקירים יחד עם בת זוגו ענת גורן, בעלות הפקה של 500-450 אלף שקלים לתוכנית, עם 20 תכניות בשנה ועלות הפקה כולל של 10-9 מיליון שקל בשנה. זאת בנוסף לחוזה טאלנט בשכר חודשי של כ-40 אלף שקל ברוטו. מהתאגיד נמסר אז בתגובה כי "הסכומים מופרכים ולא מחוברים למציאות".

המקור פתיחת עונה. צילום מסך
נשאר בעשר-רשת. דרוקר וקרא - המקור/צילום מסך

רביב דרוקר הוא אחד מהעיתונאים הבכירים בישראל. בין השאר חשף את פרשת הצוללות שהובילה לאחרונה להמלצה של המשטרה על הגשת כתבי אישום נגד שורה ארוכה של מעורבים, בהם מהקרובים ביותר לראש הממשלה, פרשת "ביבי טורס" ובשנה האחרונה חשף את פרשת ההטרדות המיניות לכאורה של מנכ"ל פוקס, הראל ויזל.

מערוץ עשר נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים להמשיך ולשדר את תכנית התחקירים המצטיינת והחשובה "המקור", ומתכוונים להשקיע עוד בתוכנית כדי לחזק את אופייה התחקירי והעיתונאי". מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז הוסיף: "לרביב חלק משמעותי בהצלחתה ובאופייה העיתונאי של חדשות עשר, ואני שמח מאוד על הישארותו, יחד עם מערכת "המקור", בערוץ המשותף עשר-רשת".

מכאן 11 נמסר: "אנו מאחלים לרביב הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully