וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום נדקר באשדוד ופונה לבית חולים: "חזרתי הביתה והותקפתי על ידי אלמונים"

תקרית אלימה בסילבסטר: קשר בית"ר ירושלים סבל מדקירות בפלג גופו התחתון ופונה לבית החולים אחרי שהותקף ליד ביתו: "אין לי מושג מי עשה את זה". כדורגלן נוסף נתן עדות. מנהל בית החולים: "הוא נפצע קל ויחזור לאיתנו במהירות". בית"ר: "רווח לנו שמצבו טוב"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

תקרית אלימה בערב השנה החדשה: אור אינברום, קשר בית"ר ירושלים, נדקר הבוקר (שלישי) באשדוד. השחקן סבל מדקירות בפלג גופו התחתון ופונה לחדר הטראומה בבית החולים אסותא בעיר כשהוא במצב בינוני. אתמול בערב שיחק אינברום במדי בית"ר ירושלים בטדי במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1 מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. הוא נכנס כמחליף במחצית השנייה.

שוטרים הגיעו לבית החולים וגבו מאינברום עדות בחדר המיון, כשהוא נחקר תחת אבטחה. כאשר אינברום הגיע לבית החולים הוא טען שלא נדקר אלא נפצע בצורה אחרת, אך לאחר מכן טען שהותקף ליד ביתו. בשעות הצהריים גם כדורגלן נוסף מליגת העל הגיע לתחנת המשטרה באשדוד ומסר עדות.

בעדות שמסר אינברום בפני השוטרים הוא ציין שהוא בילה במהלך הלילה בפאב/מועדון בשם אטמוספירה באשדוד. הוא סיפר לשוטרים שגם הכדורגלן הנוסף היה איתו, ושהם יכולים לבדוק איתו מה היה במהלך הבילוי. באשר לאירוע הדקירה אמר אינברום לשוטרים: "חזרתי הביתה אחרי הבילוי, הותקפתי על ידי אלמונים, לא יודע מי הם, אין לי מושג מי עשה את זה".

אור אינברום נחקר בבית החולים. מערכת וואלה!, אתר רשמי
אינברום נחקר הבוקר תחת אבטחה/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מבית"ר נמסר: "רווח לנו לדעת כי מצבו של אור אינברום טוב ומדובר בפציעה שטחית, מאחלים לשחקן בריאות וחזרה לשגרה כמה שיותר מהר. באשר למקרה עצמו, הנושא נמצא בחקירה משטרתית ולכן אין לנו מה להרחיב כרגע בנדון ואנו לא מתכוונים להגיב לספקולציות ופרשנויות כאלו ואחרות".

אושרי דודאי, דובר ביתר ירושלים, אמר: "אנחנו מאחלים החלמה מהירה לאור אינברום, שמחים שהמצב שלו טוב מדובר בפציעה שטחית. כל עניין הדקירה נמצא בחקירה משטרתית לכן אין מה להוסיף מעבר לזה, אנחנו מאחלים לו חזרה מהירה לשגרה ושיחזור למגרש זה מבחינתנו הכי חשוב. אנחנו יודעים שהשחקן הותקף ומעבר לזה המשטרה מטפלת".

פרופסור חיים ביטרמן, מנהל בית החולים, צופה שאינברום ישחורר וישוב למגרשים במהרה: "הפצוע הגיע אלינו לאחר חבלה, הוא נפצע בצורה קלה, עבר בדיקות שהוכיחו שמצבו קל. הוא נמצא בהשגחה בלבד ולא זקוק לניתוח. הוא ישהה פה זמן קצר. מקווים שלא יהיו התפתחויות, מתוכנן לו אשפוז קצר. יש פגיעה קלה בגפיים. למיטב הערכתנו הוא יחזור לאיתנו במהירות".

שחקן בכיר בליגת העל נדקר. אתר רשמי
שחקן בכיר בליגת העל נדקר/אתר רשמי

מוקדם יותר, לאחר הפציעה, ממגן דוד אדום נמסר: "בשעה 6:18 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על אירוע דקירות ברחוב אבן עזרא באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשי רפואת חירום ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 24 ופינו אותו אותו שהוא במצב בינוני עם פציעות חודרות בגפיים בפלג גופו התחתון לחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד".

אינברום, שיחגוג את יום הולדתו ה-23 בעוד כשבועיים, גדל בקרית גת ועבר בגיל 14 למחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. בגיל 18 כבר הצטרף לקבוצת הבוגרים של המועדון, ולפני שנתיים חתם בגנט. אחרי שלא זכה לדקות משחק בקבוצה הבלגית, הושאל למאריבור הסלובנית, אך גם שם שותף רק לשני משחקים. לפני שנה הושאל בחזרה לאשדוד, ובקיץ חתם לשנה בבית"ר ירושלים. העונה סבל אינברום מעליות וירידות ביכולתו, ובסך הכל הוא כבש שלושה שערים ב-14 הופעות במדי בית"ר.

פראמדיק מד"א אריאל פלאוט סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפצוע, גבר כבן 22 כשהוא בהכרה מלאה וסובל ממספר פציעות מדממות בפלג גופו התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו במצב יציב לבי"ח להמשך טיפול".

עוד באותו נושא

מיטב הכדורגלנים נפרדו מ-2018, קיליאן אמבפה השאיר מסר לרונאלדו

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אור אינברום. ברני ארדוב
החלמה מהירה. אינברום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully