וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שפרש מכולנו: בנימין נתניהו מינה את גלנט לתפקיד שר הקליטה

31.12.2018 / 23:50

שר השיכון מכולנו שפרש מהכנסת ומתכנן לרוץ בפריימריז בליכוד מונה לשר הקליטה, ובכך יוכל להמשיך לכהן בקבינט המדיני-ביטחוני. בשבועות הקרובים נתניהו צפוי למנות גם שר חוץ, תפקיד שאותו יקבל אחד משרי הליכוד

ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את יואב גלנט לתפקיד שר הקליטה. אחרי סבב שרים טלפוני לאישור המהלך בממשלה, יובא המינוי אישור הכנסת. בשבוע שעבר נתניהו מינה את שר התיירות יריב לוין לתפקיד מ"מ שר הקליטה וכעת, לאחר פרישתו מכולנו ואיבוד תיק השיכון, גלנט ימונה לשר הקליטה על חשבון מכסת הליכוד.

מינויו של גלנט לשר יאפשר לו להמשיך לכהן בקבינט המדיני-ביטחוני. גלנט הוא השר היחיד בקבינט כיום שהוא בעל רקע צבאי משמעותי. גורם מדיני בכיר אמר היום לכתבים בפמליית נתניהו בברזיל כי ראש הממשלה צפוי למנות בשבועות הקרובים גם שר חוץ. מי שיקבל את התפקיד צפוי להיות אחד משרי הליכוד, וזאת כיוון שרק מינוי של שר מכהן לא יחייב הצבעה בכנסת.

עוד בוואלה! NEWS:
בעולם כבר מקבלים את 2019: צפו בחגיגות השנה החדשה
במערכת הפוליטית תוקפים את נתניהו: "איבד את הבלמים"
המרוץ ל-2020 מתחמם: הסנאטורית הדמוקרטית וורן מתחילה בגיוס כספים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הקבינט המדיני-ביטחוני סיירו הבאזור פעילות צה"ל לנטרול והשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה במסגרת מבצע "מגן צפוני",25 בדצמבר 2018. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
גלנט עם נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

גלנט צפוי להתמודד על מקום בצמרת הליכוד בפריימריז הקרובים, והוא מכוון לעשירייה הראשונה. הוא סיים הערב את דרכו הפוליטית המשותפת עם כחלון בפגישה שקיימו השניים בלשכת שר האוצר בתל אביב. אחרי הודעתו, גם מנכ"ל משרד השיכון חגי רזניק הודיע על פרישתו והצטרפותו למפלגת "גשר" של אורלי לוי-אבקסיס.

גלנט אינו הפורש היחיד מסיעת כולנו: סגן השר מייקל אורן הודיע בתחילת השבוע כי לא יתמודד בבחירות הבאות במסגרת המפלגה וגם חברי הכנסת רחל עזריה ואלי אלאלוף לא צפויים להמשיך ברשימה. כחלון נפגש הערב עם עזריה והודיע לה כי היא לא תשולב ברשימת כולנו לכנסת.

גלנט מסר בתום הפגישה כי "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל-35 שנות שירותי בצה"ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי - ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה. ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית".

(עדכון ראשון: 22:35)

עוד באותו נושא

עובר לליכוד: גלנט הודיע לכחלון על פרישתו מכולנו ומתפקיד השר

לכתבה המלאה
רחל עזריה. ראובן קסטרו
לא תשולב ברשימת כולנו לכנסת. עזריה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully