וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הודיעה: חיים סילבס סיים את תפקידו, תומר קשטן יחליפו

30.12.2018 / 9:47

המשבר עשה את שלו ואחרי 2 נקודות מ-21 האחרונות, איזי שרצקי החליט לבצע זעזוע על הקווים. סילבס ייפרד מהשחקנים ביום ב' ויקבל את שכרו עד סיום העונה, קשטן קודם מעמדת מאמן הנוער

קובי אליהו

עירוני קרית שמונה הודיעה הבוקר (ראשון) עם סיום דרכו של חיים סילבס ומינויו של תומר קשטן למאמן הקבוצה במקומו. קשטן אימן את קרית שמונה במשחק כמה חודשים בעונת 2015/16 ובקיץ האחרן מונה למאמן קבוצת הנוער. קרית שמונה הציגה יכולת מאכזבת מפתיחת העונה ולאחרונה נכנסה למשבר עמוק כשצברה 2 נקודות בלבד מ-21 האחרונות. ההפסד אמש 1:0 למכבי נתניה בחוץ, היה המשחק האחרון של סילבס בתפקיד.

בהודעת המועדון נכתב: "בשיחה שהתקיימה אמש לאחר המשחק מול מכבי נתניה, בין יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה חיים סילבס, החליטו השניים על פרידה משותפת וזאת לאור התוצאות האחרונות של הקבוצה בליגה. סילבס, שחוזהו יכובד במלואו, יגיע להיפרד מהשחקנים מחר (שני) באימון הקבוצה. מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה מודה לחיים סילבס על תקופת עבודתו במועדון ומאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

קשטן עצמו אמר הבוקר:"אני מודה לאיזי שרצקי על האמון וההזדמנות. שמח לחזור לקדנציה שנייה בקבוצה הבוגרת במועדון שאני מאוד אוהב ומעריך. אני מודע לאחריות, לציפייה ולעבודה הקשה שבפני ואעשה כל שיידרש כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר".

עוד בנושא

קרית שמונה נכנעה 1:0 למכבי נתניה
איזי שרצקי אחרי ההפסד: "המצב גרוע"

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הפסד אחד יותר מדי. חיים סילבס/סוכנות ג'יני

סילבס פרסם היום פוסט באינסטגרם ובו כתב:

"הכדורגל מביא איתו הרבה רגעי אושר וסיפוק ולעיתים גם רגעים פחות טובים, והיום, מוקדם מהרצוי לצערי, ולאחר רצף תוצאות פחות טובות איזי שירצקי ואני החלטנו שאסיים את עבודתי בקרית שמונה.
אני מודה לאיזי על ההזדמנות, הקרדיט, ושיתוף הפעולה הקרוב. איזי מלא תשוקה לכדורגל ואהבה למועדון, ואלה תכונות שתמיד אעריך ואשאף לחקות.

"אני רוצה לומר תודה ליוסי אדרי, עדי פרג' וכל אנשי המועדון על העבודה היומיומית והשותפות, לשחקנים ולצוות הנפלא על הרגעים שצברנו, לאוהדים המסורים על האמונה והאהבה ולכולם על הנאמנות.
מאחל לכולם הצלחה מכל ליבי.

"ואני ..אקח את הימים הקרובים ללמידה מהטעויות והניסיון שצברתי כאן, אחדש כוחות ואנצל את הזמן להעשיר את הידע בהשתלמויות, תכנים רעיונות חדשים, ואחדד את ארגז הכלים שלי. קרית שמונה תישאר תמיד כחוויה בליבי, כעת פניי לאתגר הבא".

עוד באותו נושא

עקב הנסיבות: אלירן עטר מקבל סופית את המרות של איביץ'

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. סוכנות ג'יני
קדנציה שנייה כמאמן ראשי בקרית שמונה. תומר קשטן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully