וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת חשדות נגד גילה גמליאל

11.12.2002 / 13:44

תחקיר גלי צה"ל: שני משרדי רואי חשבון גילו אי-סדרים כספיים לכאורה בהתנהלות הגוף הכלכלי של אגודת הסטודנטים בבאר שבע בזמן כהונתה; גמליאל: עלילה חסרת בסיס, שאין מאחוריה כלום

יחידת ההונאה של מחוז הדרום במשטרה בודקת חשדות נגד יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, גילה גמליאל, המופיעה במקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת.

לפי החשדות, בזמן כהונתה של גמליאל כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון, היא יזמה מהלך להעברת מאות אלפי שקלים מכספי סטודנטים לחברה פרטית בשם "פורום רוקסטור", שהפיקה את אירועי יום הסטודנט. הכסף הועבר לכאורה בניגוד לחוזה בין הצדדים ובהתאם לחוות דעת של עורך דין של אגודת הסטודנטים.

מהתחקיר גלי צה"ל עולה כי שני משרדי רואי חשבון גילו אי-סדרים כספיים לכאורה בהתנהלות הגוף הכלכלי של אגודת הסטודנטים בבאר שבע בזמן כהונתה של גמליאל. בגלי צה"ל דווח כי לאחר שמשרד רואי החשבון גילה את דבר הליקויים, הפסיקה גמליאל את עבודת המשרד ופנתה למשרד השני. ואולם, גם בבדיקת המשרד השני נמצאו אי סדרים.

"אמרנו לכם"

בשיחות עם סטודנטים באוניברסיטה ועם עובדים באגודה בזמן כהונתה של גמליאל עולות קריאות בסגנון "אמרנו לכם". חלק מהסטודנטים והעובדים אמרו כי הם התריעו בזמנו על מינהל לא תקין ובעיות באיתור כספים, אך זכו ללגלוג ולניסיונות הפחדה מצד תומכיה של גמליאל.

גמליאל מסרה בתגובה: "אין בדברים כל אמת. מדובר בעלילה חסרת בסיס, אשר אין מאחוריה כלום". דובר התאחדות הסטודנטים, משה ענבר: "גילה גמליאל, יו"ר התאחדות הסטודנטים, זוכה לתמיכה גורפת מצד נציגי הסטודנטים".

יו"ר התאגדות הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון, שגיב אסולין: "מדובר בערבוביה של פרטים שקריים, מעוותים ולא נכונים שכל מטרתם לרדוף את גילה גמליאל רדיפה אישית. גילה הנהיגה במשך שלוש שנים את ציבור הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון ללא טענות ולשביעות רצונם של הסטודנטים. מעניין כי רק לאחר שנבחרה למקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת עולות טענות שקריות שבינם ובין המציאות אין קשר". אסולין הוסיף: "חשוב לציין כי מלעיז קיקיוני שדיבר הבוקר בגלי צה"ל התמודד מול גמליאל לתפקיד יושב ראש האגודה ונחל כישלון חרוץ ומוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully