וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: גונדר אשר וקנין מונה לממלא מקום נציב שב"ס

27.12.2018 / 11:38

רב גונדר עפרה קלינגר תסיים את פקידה בסוף השנה לאחר יותר משלוש שנים כנציבת בתי הסוהר. ובתקופת פיזור הכנסת לא תוכל הממשלה למנות נציב שב"ס במינוי קבע, ועל כן אושר מינוי וקנין כממלא מקום. כיום משמש וקנין סגן מפקד השירות בתי הסוהר

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: שניר דבוש

הממשלה אישרה היום (חמישי) את החלטתו של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן למנות את גונדר אשר וקנין לתפקיד ממלא מקום נציב בתי הסוהר כפי שפורסם בוואלה! NEWS. הוא ימונה זמנית החל מה-1 בינואר ועד לתאריך ה-28 בפברואר או עד למינוי נציב חדש לשירות בתי הסוהר, לפי המוקדם מביניהם. רב גונדר עפרה קלינגר מסיימת את תקופת כהונתה כנציבת בתי הסוהר בסוף השנה. בתום 32 שנים בשירות המדינה ולאחר יותר משלוש שנים כנציבת בתי הסוהר. רב גונדר קלינגר מכהנת בתפקידה מנובמבר 2015 והיא הנציבה הראשונה אי פעם שמונתה מתוך שורות הארגון.

השר ארדן היה צריך כבר לפני כמה שבועות להודיע כנהוג על זהות מחליפה, אולם, כמו במינוי המפכ"ל מתמהמה השר ארדן עם ההחלטה. בינתיים הכנסת התפזרה, ובתקופת פיזור הכנסת לא תוכל הממשלה למנות נציב שב"ס או מפכ"ל במינוי קבע, ועל כן ימונו ממלאי מקום.

עוד בוואלה! NEWS:
חוק 80 הקילומטרים: המסר הברור של ישראל לאחר נסיגת ארה"ב מסוריה
פרץ לדירה, אנס וחנק למוות: אישום נגד רוצח הנערה בת ה-12 מת"א
אחרי הנסיגה מסוריה: טראמפ הגיע לביקור פתע בעיראק

גונדר אשר וקנין סגן נציב השב"ס שימונה לממלא מקום נציב השב"ס. דוברות שב"ס
אשר וקנין/דוברות שב"ס

בוואלה! NEWS דווח לראשונה כי גונדר וקנין הוא המועמד המועדף על ארדן. וקנין משרת כסגן נציבת שב"ס משנת 2017 וכן פיקד על הארגון במשך חמישה חודשים כממלא מקום נציבת שב"ס. וקנין שירת בשב"ס כסגן מפקד כלא מגידו, מפקד כלא עופר, סגן מפקד קורס בתי הסוהר, ראש מנהל ההדרכה הראשון בשב"ס, סגן מפקד מחוז צפון, מפקד מחוז צפון וראש אגף האסיר. לפני שרותו בשב"ס שרת גונדר וקנין במשטרה הצבאית כמפקד כלא 6 ומפקד ביה"ס של המשטרה הצבאית והשתחרר בדרגת סא"ל. גונדר וקנין בעל תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל וגאוגרפיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במדע המדינה עם התמחות בביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully