וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ירוחם לשעבר עוזב את המפלגה שעמד בראשה; הערכה: יחבור לגנץ

22.12.2018 / 0:29

מיכאל ביטון הודיע כי הוא פורש מתפקידו כיו"ר מפלגת "אחי ישראלי", ויעביר את התפקיד לרבנית עדינה בר שלום. למרות שטען כי מדובר ב"החלטה אישית", גורם פוליטי העריך כי הרקע לעזיבה עשוי להיות רצונו לחבור למפלגה בראשות הרמטכ"ל לשעבר

ראש המועצה המקומית ירוחם מיכאל ביטון, אוקטובר 2016. לירון מולדובן, מערכת וואלה! NEWS
עזב את תפקידו. מיכאל ביטון/מערכת וואלה! NEWS, לירון מולדובן

ראש עיריית ירוחם לשעבר מיכאל ביטון הודיע הערב (שבת) כי הוא פורש מתפקיד יו"ר מפלגת "אחי ישראלי", שהוקמה לאחרונה לקראת התמודדות לכנסת הבאה, וכי הוא מעביר את התפקיד לרבנית עדינה בר שלום. במקומו נבחר האלוף (במיל') גדעון שפר, שיוביל את המפלגה לצדה של בר שלום.

בהודעה שהפיץ לחברי ההתארגנות, ביטון כתב כי מדובר ב"החלטה אישית", ללא נימוק, אך ציין: "אני מאמין שיש כוחות חדשים רבים וטובים בחוץ שרוצים לשנות את ישראל ועיקר הדבר הוא לחבר את הכוחות הללו לגורם גדול ומשפיע בפוליטיקה הישראלית".

מפלגת "אחי ישראלי" החלה להתארגן בחודשים האחרונים לקראת התמודדות בבחירות הבאות ובנוסף לביטון ובר שלום, בין מייסדיה אפשר למצוא את האלוף (במיל') גדעון שפר, דוברת צה"ל לשעבר רות ירון, והיזם דב מורן. חברי ההתארגנות ניהלו גם מגעים עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ודנו על ריצה משותפת, אך המגעים לא הבשילו עד כה. גורם פוליטי העריך כי הרקע לעזיבה של ביטון את "אחי ישראלי" עשוי להיות הרצון שלו לחבור למפלגה של גנץ במידה ויחליט על התמודדות.

במפלגת אחי ישראלי מסרו כי שפר נבחר הערב לתפקיד יו"ר המפלגה, ויוביל, לצידה של עדינה בר שלום את "אחי ישראלי" לבחירות הקרובות. הערב התקיימה ישיבת הנהלה של המפלגה ובהודעה מטעמה נמסר כי שפר נבחר פה אחד במקומו של ביטון. "אנו מודים למיכאל ביטון על עשייתו עד כה ומאחלים לו הצלחה", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS
בין מזוודות הכסף לחזרת ההפגנות בגדר: חמאס הרדים את הדרג המדיני
בשל הנסיגה מסוריה: "שליח ארה"ב למאבק בדאעש התפטר"
15 בני אדם נפצעו בהתהפכות אוטובוס בצומת כברי בגליל המערבי

  • עוד באותו נושא:
  • ירוחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully