וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר מונה למאמן יונייטד. מוריניו מגיב לפיטורים: "לא אדבר נגד קולגות"

הנורבגי יגיע ממולדה. מוריניו מבקש "לכבד את פרטיותי עד שאחזור לכדורגל", בספרד טוענים שריאל מדריד פנתה אליו באוקטובר. וגם: הסיבה בגללה הפורטוגלי לא רצה לעבוד עם גיגס הבוגדני.

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אחת ממסיבות העיתונאים האחרונות (והמיוחדות) של מוריניו

הסערה אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו ממנצ'סטר יונייטד עדיין בעיצומה. באנגליה עוסקים בהרחבה בנושא כשכל החדשות האחרות נדחקות לשוליים, אבל לא רק באנגליה. כל תקשורת הספורט העולמית מספרת הבוקר על ההתרחשויות בקרינגטון שהביאו לעזיבת "המיוחד" ובין היתר למינויו של אולה גונאר סולשיאר למאמן זמני הבוקר.


עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על פיטוריו של ז'וזה מוריניו
תיאטרון הסיוטים: סיכום הקדנציה הכושלת של ז'וזה מוריניו כמאמן מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד: בלאן וקאריק לא ימונו, סולשיאר הפך למועמד מוביל

צפו בז'וזה מוריניו לא אומר כלום

18:01: מוריניו פרסם הצהרת פרידה מיונייטד מאופקת יחסית: "חשתי גאווה עצומה לשאת את הסמל של יונייטד מהיום הראשון שלי כאן, ואני מאמין שכל אוהדי יונייטד זיהו את זה. כמו בכל מועדון אחר, גם ביונייטד עבדתי עם אנשים נפלאים שחלקם יישארו חבריי לנצח.

"כולכם מודעים לעקרונות המקצועיים שלי. בכל פעם שפרק מסוים בקריירה נסגר אני נותן את כל הכבוד לקולגות שלי ולא מדבר עליהם. אני מקווה שהתקשורת תפנים זאת, תכבד את העמדה שלי ותאפשר לי לחיות את חיי בצורה נורמלית עד שאחזור לכדורגל".

13:07: הפרטים מהשנתיים וחצי האחרונות ממשיכים לזרום וב"טיימס" מפרסמים מדוע ריאן גיגס לא נשאר בצוות המקצועי אחרי שמוריניו הגיע: בגלל שהוולשי שכב עם אשתו של אחיו. הפורטוגלי זכר לגיגס את הפרשה שזכתה להד עצום לפני כמה שנים וקבע שהוא אדם שהוא לא יוכל לסמוך עליו כעוזרו.

12:34: ב"אס" הספרדי מדווחים שמנצ'סטר יונייטד פנתה לזינדין זידאן כדי שיגיע לאמן אותה החל מהקיץ. זידאן חולם לאמן את יובנטוס או נבחרת צרפת, אבל הג'ובים הללו לא אמורים להפוך לזמינים בתקופה הקרובה

11:27: סולשיאר הנרגש אמר לאחר המינוי שלו: "מנצ'סטר יונייטד תמיד בלב שלי וזה מדהים לחזור לכאן בתפקיד הזה. אני ממש מצפה כבר לעבוד עם הסגל המוכשר שיש כאן והצוות וכולם".

11:18: מנצ'סטר יונייטד הודיעה על מינויו של אולה גונאר סולשיאר למאמן עד תום העונה. מייק פילן ישמש כעוזרו ומייקל קאריק יישאר בצוות המקצועי. סולשיאר חוזר לקבוצה בה שיחק בשנים 1996-2007 והוא מגיע אחרי שלוש שנים במולדה הנורבגית - אותה הוליך למקום השני בעונה שהסתיימה לפני כמה שבועות. סולשיאר שאימן את המילואים של יונייטד בעבר, ינסה לתקן את הרושם מקדנציית אימון לא מוצלחת בקרדיף סיטי (2015).

10:33: ערך המניה של מנצ'סטר יונייטד שנסחרת בבורסה בניו יורק, עלתה אתמול ב-6 אחוז אחרי הפיטורים של מוריניו. מניה אחת נסחרה ב-17.30 דולר לפני ההודעה על הפיטורים וב-18.39 דולר אחריה.

10:05: ב"אל פאיס" מדווחים הבוקר שריאל מדריד יצרה קשר כבר באוקטובר עם ז'וזה מוריניו בתקווה שזה יחזור אליה בעונה הבאה. מוריניו אימן את ריאל מדריד בין 2010 ל-2013 וזכה איתה באליפות אחת ובגביע בעונתו הראשונה.

9:52: אוהדי מנצ'סטר סיטי - משועשעים מהמתרחש מעבר לכביש - שרו אתמול במהלך משחק גביע הליגה נגד לסטר סיטי (1:1 בתום 90 דקות, 1:3 לתכולים בפנדלים): "החזירו את מוריניו, החזירו את מוריניו".

9:31: מנצ'סטר יונייטד פרסמה בטעות הודעה באתר הרשמי שלה על מינויו של סולשיאר. באתר העלו וידאו של אותו גמר ליגת אלופות ב-1999 וכתבו: סולישאר הפך למאמן הזמני שלנו, 20 שנה אחרי אותו שער בקאמפ נואו...". הידיעה הוסרה במהירות.

צילום מסך הודעה לא נכונה על מינוי סולשיאר מנצ'סטר יונייטד. צילום מסך
ההודעה שפורסמה והורדה/צילום מסך

9:23: ב"דיילי מייל" כתבו הבוקר: "מוריניו ידע שגורלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד נחרץ כבר אחרי ההפסד לליברפול. המאמן בן ה-55 אמר למקורביו שהוא מבין שהגרזן עומד ליפול על צווארו וחזר ללונדון כדי לשהות עם משפחתו".

8:59: פול פוגבה צפוי להיקנס על ידי הנהלת המועדון בעקבות הציוץ המלגלג לכאורה שפרסם דקות אחרי הפיטורים של מוריניו - ציוץ אותו הוא מחר כעבור כשעה. הקשר הצרפתי ספג אש באנגליה ושחקן העבר של הקבוצה, גארי נוויל, אמר: "אני חושב שלרקוד על הקבר של מאמן שפוטר זה לא לעניין".

8:30: רוב כלי התקשורת באנגליה גורסים כי אולה גונאר סולשיאר הוא האיש שייכנס לנעליו של הפורטוגלי וישמש כמאמן עד תום העונה, שכן יש לו סעיף המאפשר לו להשתחרר ממולדה לקבוצה בה כיכב בקריירת המשחק שלו. המינוי עשוי להפוך רשמי עוד היום (רביעי), אך בו בזמן, ממשיכות השמועות בנוגע למאמן העתיד של קבוצת הפאר הדועכת - זה שייכנס לתפקידו בקיץ הבא.

8:17: ב"מארקה" העלו אייטם ששואל האם ריאל מדריד צריכה להחזיר את מוריניו. עורך אחד, ג'ון פראדה, כתב: "כן. הוא צריך להמציא את עצמו מחדש ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר הברנבאו". סנטיאגו סיגרו לעומת זאת, התנגד: "בזמנו הוא היה נחוץ לריאל מדריד, אבל עכשיו ממש לא. מדובר במאמן דוגמטי שהסגנון שלו לא התפתח בשנים האחרונות".

8:02: לפי מקורבים למאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם ישמח לקבל הצעה מהשדים האדומים, אולם רק לאחרונה חתם על חוזה לחמש שנים בשורות התרנגולים, מה שאומר שיונייטד תצטרך לפצות את הקבוצה הלונדונית ב-34 מיליון ליש"ט, לא פחות, אם תרצה לשחררו. "הוא המועמד האידיאלי", כתב גארי נוויל בטור ל"סקיי".

7:44: על פי "אינדיפנדנט", ראשי השדים האדומים התייעצו עם סר אלכס פרגוסון לפני שהחליטו על הצעד הדרמטי לפטר את מוריניו.

7:37: פול אינס הציע שני מועמדים די מפתיעים להחליף את מוריניו, ולשניהם אין כרגע עבודה: מארק יוז וסטיב ברוס. "הם היו בקבוצות מצליחות ויודעים מה צריך לעשות. יש להם ניסיון, ואם הם יבואו, ירגיעו את המערכת וישיגו תוצאה טובה נגד פריס סן ז'רמן, הכל יכול להשתנות".

7:01: לסטיבן ג'רארד היו בעיקר מילים טובות להגיד על "המיוחד": "הוא ווינר סדרתי, תמיד היה, בכל מקום בו היה. הוא עשה ביונייטד את העבודה הטובה ביותר מאז פיטוריו של אלכס פרגוסון, הוא הביא מספר תארים, כך שאני לא רואה איך אפשר לבקר אותו עד כדי כך. יהיה מעניין לראות באיזה כיוון הם יילכו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully