וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון חתם רשמית לעונת פרישה

1.1.2019 / 14:23

הקשר בן ה-38 חוזר לקדנציה שניה בבירה כשנה לאחר שעזב אותה, והוא מיועד להשתלב בצוות המקצועי של המועדון אחרי פרישתו: "כבוד גדול עבורי". קלינגר: "שמח שהדברים סוכמו"

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

יוסי בניון חוזר לבית"ר ירושלים, להשלים את העונה האחרונה בקריירה המפוארת שלו: הקשר בן ה-38 חתם בקבוצה מהבירה, אותה עזב לפני שנה לטובת מכבי פתח תקוה. כזכור, בניון סיים את דרכו במכבי פתח תקוה לפני כשלושה שבועות. מאז הוזכר כמועמד גם להפועל תל אביב, מ.ס אשדוד והפועל רעננה, אך לבסוף נחת שוב בית"ר, אחרי שהבעלים משה חוגג לחץ לצרפו לסגל. בניון, שחתם עד תום העונה בבית"ר, ירשום את חצי העונה האחרונה שלו כשחקן פעיל ולאחר מכן יחבור לצוות המקצועי של המועדון ויעסוק בפיתוח מחלקת הנוער וטיפוח שחקנים צעירים.

בעלי המועדון משה חוגג אמר לאתר הרשמי: "כבוד גדול עבורי ועבור המועדון לסגור מעגל ולהשלים את חזרתו של יוסי לבית"ר, הצהרתי עם הגעתי כי אני רואה בבית"ר מקום דרכו אפשר לעשות שינוי חברתי, והגעתו של יוסי בניון לבית"ר עם השתלבותו העתידית בצוות המקצועי היא חלק משינוי תפיסתי גם בכל הנוגע לתרבות הספורט במדינה".

מאמן הקבוצה ניר קלינגר סיפר: "כשהבעלים משה חוגג, פנה אלי בנוגע לחזרתו של יוסי בניון לבית"ר נתתי אור ירוק, כיוון שהוא יכול בהחלט לתרום מבחינה מקצועית. במקביל ביקשתי שתוכניות הרכש לא תפגענה. אני שמח שהדברים סוכמו ויוסי מצטרף אלינו".

יוסי בניון אמר עם שובו למועדון: "אני שמח ונרגש מאוד לחזור למועדון בית"ר ירושלים ולסיים את הקריירה במקום המיוחד הזה. כולי ציפייה למפגש עם האוהדים, לאווירה של טדי ולאתגר הגדול שאליו אני מגיע דרוך ומחויב. אני מודה למשה חוגג, לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון ועל הרצון הגדול לעבוד ביחד גם בשנים הבאות ובעבודה משותפת להוביל את המועדון להצלחה".

עוד בנושא

הפלייאוף העליון מתרחק, בבית"ר ממשיכים להגדיר אותו כמטרה
אור אינברום נדקר באשדוד ופונה לבית חולים: "חזרתי הביתה והותקפתי על ידי אלמונים"
בניון תקף אחרי שיחרורו: "אלו שאוהבים לשנוא תמיד יהיו שם"
השפלה אחת יותר מדי: מאחורי הפיצוץ בין בניון למכבי פתח תקוה

יוסי בניון חתם בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית" ר ירושלים, אתר רשמי
הפעם זה יילך טוב יותר? בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית" ר ירושלים

בניון אחראי על הקריירה האירופית הגדולה ביותר שידע הכדורגל הישראלי, כששיחק בליברפול, צ'לסי וארסנל. לאחר שעלה לקבוצה הבוגרת של הפועל באר שבע המשיך מכבי חיפה, שם חווה שנים נהדרות שהוציאו אותו לאירופה. מעבר לים שיחק תחילה בראסינג סנטאנדר, לפני שעבר לווסטהאם, ומשם לליברפול, צ'לסי, ארסנל, ווסטהאם וקווינס פארק ריינג'רס. שובו לכדורגל הישראלי לא עשה עימו חסד, כשחתם במכבי חיפה ב-2014 אך סיים בטעם רע את הקדנציה השנייה בשורות הירוקים. במכבי תל אביב (2016/17) זה הלך קצת יותר טוב, אך בבית"ר ירושלים שיחק רק חצי עונה, שוחרר ומצא בית חדש במכבי פתח תקוה, שגם אותה עזב בטריקת דלת אחרי שנה.

עוד באותו נושא

בניון תקף אחרי עזיבת מכבי פתח תקוה: "אלו שאוהבים לשנוא, תמיד יהיו שם"

לכתבה המלאה

מכבי חיפה מיהרה לעקוץ את בניון ששוב מצא בית לסיים בו את הקריירה

"לא רק אתם": בניון מגיב לחתימה

יוסי בניון מגיב לחתימה של בית"ר ירושלים. חשבון האינסטגרם של בניון, אתר רשמי
יוסי בניון מגיב לחתימה של בית"ר ירושלים/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של בניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully