וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה סיים את דרכו בעירוני נהריה

11.12.2018 / 11:50

התבוסה הביתית להפועל באר שבע הביאה לנפילת הפור: המאמן נפרד מקבוצתו בתום חמישה הפסדים רצופים אחרי ששוחח עם ניסים אלפסי

one

הסיבוב הראשון בליגת העל עוד לא הסתיים, ומאמן שלישי כבר הולך הביתה: אחרי נבן ספאחיה ממכבי תל אביב וצביקה שרף ממכבי ראשון לציון, היום (שלישי) הגיע תורו של מיקי גורקה להיפרד מעירוני נהריה.

גורקה שוחח הבוקר עם יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, בנוכחות איש הכספים של המועדון, ובתום השיחה הוציאה נהריה הודעה על "החלטה משותפת" לסיום דרכו. הקש ששבר את גב הגמל היה התבוסה הביתית אמש להפועל באר שבע, 86:61, שבסיומה כבר שידר גורקה חוסר ביטחון ביכולתו להוציא את העגלה מהבוץ.

המועמדים הבולטים לאימון הקבוצה הם שמוליק ברנר (מאמן מכבי ראשון לציון עד אשתקד), מאמן מכבי חיפה לשעבר אלעד חסין, רועי חגאי שפוטר אתמול ממכבי רחובות מהלאומית וגם אריק אלפסי, שעזב בקיץ החולף את נהריה בתום שלוש עונות בתפקיד.

נהריה תקועה בקרקעית ליגת העל עם שני ניצחונות בלבד בתשעה משחקים, וההפסד אתמול היה החמישי ברציפות שספגה. ביום ראשון הקרוב תארח נהריה את הפועל תל אביב, ובמועדון שואפים למנות מאמן קבוע עד אז.

גורקה, שהחל את דרכו בליגה כעוזר המאמן בנהריה ב-2007, ניצב בפני הסיטואציה הזו בפעם השלישית בקריירה: ב-2012 פוטר ממכבי חיפה אחרי המחזור השמיני ואשתקד פוטר מבני הרצליה בתום שלוש עונות ועוד שמונה משחקים, לפני שעבר להפועל ירושלים כעוזר מאמן.

עוד בנושא:

עירוני נהריה הושפלה 86:61 בבית על ידי הפועל באר שבע

מיקי גורקה מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
נפרד מנהריה. גורקה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully