וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "ההחלטה לשחרר את מנקו אינה מקצועית, אני לא רציתי בה"

9.12.2018 / 0:05

הפורוורד, שפוטר מהפועל תל אביב בצעד חריג, הגיע למשחק בירושלים וישב ביציע. המאמן התייחס למצב: "אם יפעלו בחוכמה, אז כולם יישבו השבוע וימצאו את הדרך שרפי יישאר". עודד קטש על ניצחון קבוצתו: "יש דברים שאנחנו מבצעים פחות טוב ממה שעשינו בתחילת העונה"

הפועל ירושלים חזרה הערב (שבת) מפגרת הנבחרות הקצרה עם ניצחון מעט הפכפך, 75:87 על הפועל תל אביב, שפתח שבוע פיקנטי מאוד עבורה: ביום שלישי היא תארח את א.א.ק אתונה לקרב על ראשות הבית בליגת האלופות, ובמוצאי השבת הבאה תצא למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב ביד אליהו.

הירושלמים ברחו ליתרון בן 25 נקודות (23:48), אבל נראו הרבה פחות טוב במחצית השנייה ואיפשרו ליריבתם לחזור עד כדי פיגור שש (74:68) לפני שהכריעו את המשחק. "גם בעונה שעברה היה כאן משחק דומה נגד הפועל תל אביב, והיא חזרה. אני שמח שהצלחנו לעצור את זה בזמן הפעם", אמר בר טימור, שיצא מהקפאה די ממושכת והיה אחד הבולטים בקבוצתו עם 16 נקודות.

המאמן המנצח עודד קטש סיכם: "במחצית הראשונה היינו טובים, שטפנו, שיתפנו את הכדור וליאור אליהו נתן הופעה גדולה וסידר לנו את המשחק. במחצית השנייה שיחקנו את התוצאה ולא את המשחק. היינו רכים ולא מספיק אינטנסיביים. יש דברים שאנחנו מבצעים כרגע פחות טוב ממה שביצענו בתחילת העונה. קשה לי להגדיר את זה משחק טוב בצורה יוצאת דופן".

בירושלים החסירו פעימה בפתיחת הרבע הרביעי, כשאלכס צ'וברביץ' נחת על ראשו של ג'ייקובן בראון, שירד לקבלת טיפול רפואי בחדר ההלבשה. בתחילה נראה הרכז האמריקאי מסוחרר, אבל לקראת הסיום הוא חזר לספסל ואף היה כשיר לשוב ולשחק.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
רגליים על הקרקע. קטש/דני מרון

הפועל תל אביב, מנגד, עסוקה עדיין בצרות סביב סערת רפי מנקו, שפוטר למעשה מהקבוצה בשבוע שעבר בצעד חריג במועדוני ספורט. הפורוורד הגיע למשחק וישב ביציע כשהוא מלווה על ידי סוכנו אבי זילברמן, ואף זכה לשירי עידוד דווקא מאוהדי ירושלים.

המאמן דני פרנקו הבהיר מי עומד - ובעיקר מי לא עומד - מאחורי הצעד. "התקבלה החלטה לשחרר את רפי, אבל זו לא החלטה מקצועית בשום פנים ואופן, וזו לא החלטה שלי או של צוות האימון. ההנהלה החליטה, ואנחנו לא רצינו. הם המנהלים ואני עובד אצלם. אם יקרה מהלך חכם, אז כולם יישבו השבוע וימצאו את הדרך שרפי יישאר. רפי רוצה להישאר, השאלה היא אם גם הצד השני רוצה. אם זה לא יקרה, אז נתמודד עם מה שיש".

בנוגע למשחק עצמו אמר פרנקו: "כמאמן הקבוצה, אני אומר שאנחנו לא מספיק מאומנים בשלב הזה כדי לתת הצגה גדולה ולנצח כאן. אנחנו עדיין לא הכי מחוברים ומתואמים. כרגע אנחנו מסתכלים יותר על המשחקים מול נס ציונה, ראשון לציון ונהריה, ופחות על ירושלים. אנחנו רחוקים מלהיות כרגע הקבוצה הטובה בליגה, אבל זו השאיפה ואנחנו צריכים לקחת משחק משחק ולהתקדם בדרך לשם".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully