וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבע הופעות בלבד העונה: רפי מנקו שוחרר מהפועל תל אביב

5.12.2018 / 20:09

הפורוורד בן ה-24, שעבר שימוע שלשום, שוחרר מהאדומים שנאלצו לקצץ עלויות אחרי צירופם של האוול ומקניל. אשדוד/באר טוביה מעוניינת בו

one

הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על שחרורו של רפי מנקו. הפורוורד, שיחגוג 25 במרץ הקרוב, עבר שימוע במועדון שלשום. זה הליך שנערך בהמלצת עורכי הדין של המועדון. מנקו, בו מעוניינת מכבי אשדוד/באר טוביה, נחוש להישאר בהפועל תל אביב.

מנקו, שהגיע להפועל תל אביב בתחילת העונה שעברה, פתח את העונה הנוכחית בצורה לא מוצלחת במיוחד כשרשם 6.9 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק. בשני המשחקים האחרונים שלו - מול מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה - קלע 4 ו-5 נקודות בהתאמה. מנקו החל את הקריירה בהפועל ירושלים, בה רשם שמונה משחקים כבר ב-2012/13. עונה לאחר מכן הפך לחלק משמעותי בקבוצה ושותף ב-24 משחקים. ב-2014/15 הוא יצא לשנת השאלה בגלבוע/גליל אחריה חזר לבירה לשתי עונות נוספות. ב-2016/17 שיחק בהפועל אילת ורשם 9.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה בהפועל תל אביב קלע 8.6 נקודות וקלט 4.7 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע במשחק אימון
רפי מנקו נחוש להישאר בהפועל תל אביב למרות הכול
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. קובי אליהו
נחוש להישאר בהפועל תל אביב. מנקו/קובי אליהו

הפועל תל אביב מסרה: "כחלק מההיערכות המקצועית המחודשת של הקבוצה לאור פתיחת העונה החלשה, שכללה עד כה את שחרורם של ג'ונתן הולמס ודאלאס מור וצירופם של ג'רל מקניל וריצ'רד האוול, החליטה הנהלת המועדון לבצע שינוי גם במצבת השחקנים הישראלים. הפועל תל אביב הודיעה היום לרפי מנקו, כי החל משלב זה הוא לא יהיה חלק מסגל הקבוצה.

"כבר בתחילת נובמבר, לאור ההדחה מאירופה ופתיחת העונה החלשה, שכללה ניצחון אחד מול חמישה הפסדים, החליטה הנהלת הקבוצה לבצע מספר שינויים, על מנת לחזק את הפועל להמשך העונה. ההנהלה התייעצה עם כל הגורמים הרלוונטיים במועדון, החזירה לקבוצה את ריצ'ארד הוואל וג'רל מקניל וכבר לפני כשלושה שבועות, נפגשה עם רפי מנקו וסוכנו ומסרה להם כי לטובת הצדדים על השחקן לעבור לקבוצה אחרת.

"באותן שיחות גם נמסר לשחקן וסוכנו כי יש קבוצות אשר מעוניינות בשירותיו. השחקן וסוכנו סירבו לקבל את ההצעה, ובשבוע האחרון החליטה הנהלת הקבוצה, להודיע לשחקן כי אינה נזקקת לשירותיו יותר. חשוב לנו להדגיש, שהפועל תל אביב תעמוד בהתחיבויותיה לשחקן. אנחנו מעריכים ואוהבים את רפי, אולם צעד זה הוא חלק הכרחי מהשינויים עליהם הוחלט על מנת לעמוד ביעדים שהפועל תל אביב הציבה לעצמה בפן המקצועי והכלכלי. ברור לנו שצעד זה יעורר עלינו ביקורת אך אנו נחושים לעשות את מה שלדעתנו הוא הטוב ביותר עבור הפועל תל אביב. אנו מקווים שבימים הקרובים תושלם העברתו של רפי לקבוצה אחרת לטובת כל הצדדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • רפי מנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully