וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ ל-2020: ביידן מכריז כי הוא בעל הכישורים הרבים ביותר להיות נשיא

סגנו של אובמה אמר כי יקבל החלטה סופית בתוך חודשיים, אחרי שלא התמודד ב-2016 בשל מותו של בנו מסרטן. " אף אחד לא צריך להתמודד אם הוא לא סבור שהוא בעל כישורים לכך"

סגן נשיא ארה"ב לשעבר ביידן באירוע בפילדלפיה, נובמבר 2018. GettyImages
היה הסגן של אובמה במשך שמונה שנים. ביידן בכנס בחודש שעבר/GettyImages

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ו ביידן אמר כי הוא "האדם הכשיר ביותר במדינה להיות נשיא". את הדברים אמר ביידן במסגרת אירוע לקידום ספר הזיכרונות שלו "הבטח לי, אבא", שעסק במותו של בנו בו מסרטן המוח, אירוע שמנע מביידן מלהתמודד לבחירות ב-2016.

באירוע שהתקיים במיסולה, מונטנה, ביום שני, אמר ביידן כי הוא יכריע לגבי המרוץ ב-2020 בחודשיים הקרובים. ביידן, שהתחרה על הפריימריז הדמוקרטיים ב-1988 וב-2008, הכיר גם בחולשתו הפוטנציאלית: שהוא "מכונת פליטות פה".

"אהיה כן אתכם ככל שאני יכול", אמר ביידן, סגנו של ברק אובמה במשך שמונה שנים. "אני חושב שאני האדם בעל הכישורים הרבים ביותר להיות הנשיא. הנושאים שעמם אנחנו מתמודדים כאומה כיום הם הנושאים שבהם עסקתי במשך כל חיי, שעבדתי עליהם למשך כל חיי". הוא הוסיף: "אף אחד לא צריך להתמודד לתפקיד אם הוא לא סבור שהוא בעל כישורים לכך. גם מבקריי יודו בכך שגם אם לא צדקתי בטיפול בקשיי מעמד הביניים ובמדיניות החוץ, יש לי ידע רב לגבי זה".

הסנאטור לשעבר של מדינת דלוואר התמודד בקצרה במרוץ של 1987, אך פרש מאחר שהתגלה כי הוא העתיק את נאומו ממנהיג הלייבור הבריטי ניל קינוק. הפעם, אמר ביידן, הוא יקבל את ההחלטה יחד עם משפחתו.

עוד בוואלה! NEWS:
פומפאו: טראמפ בונה סדר עולמי ליברלי חדש
בן סלמאן לא הוקע, טראמפ רשם הישג: 20 מנהיגים, 20 אינטרסים
"התנ"ך - אוסף של אגדות": "המכתב האלוהי" של איינשטיין מוצע למכירה

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully