וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת זה רשמי: מנכ"ל רשת אבי צבי פורש מתפקידו

2.12.2018 / 15:34

אחרי שמילא את תפקידו כמנכ"ל רשת במשך עשור הודיע היום מנכ"ל רשת אבי צבי על פרישה מתפקידו. באחרונה נודע כי מנכ"ל ערוץ עשר הוא מי שינהל את הערוץ הממוזג. צבי: "הגעתי במטרה לייצר מיזוג ולהפוך את שוק הטלוויזיה לשוק בעל הגיון כלכלי. זה לקח עשור ולשמחתי זה הצליח"

אבי צבי. ינאי יחיאל,
אבי צבי/ינאי יחיאל

עם התקרבות מועד המיזוג בין ערוץ עשר לרשת 13, מודיע מנכ"ל רשת אבי צבי על פרישה. צבי ביקש מיו"ר דירקטוריון רשת, יוסי רוזן, לפרוש מתפקידו לאחר שמילא אותו בעשור האחרון. בעלי המניות קיבלו את בקשתו ובכוונתם להקצות לו מניות בחברה הממוזגת רשת-עשר "כהערכה על פועלו הרב למען הערוץ, ומתוך אמונה בתרומה שיוכל להוסיף כבעל מניות בחברה הממוזגת", כלשון ההודעה.

צבי יישאר ברשת 13 בחודשים הקרובים במטרה לסייע בהשלמת תהליך המיזוג והעברה מסודרת של החברה למחליפו. בתחילת המגעים על המיזוג בין הערוצים, נראה היה כי צבי הוא זה שיוביל את הערוץ הממוזג וינהלו, אולם בסופו של דבר התברר כי מבנה הבעלות יהיה שונה ובעלי המניות של ערוץ עשר יהיו בעלי השליטה בערוץ המאוחד. כך שמי שיעמוד בראש הערוץ הממוזג הוא מנכ"ל ערוץ עשר יוסי ורשבסקי.

צבי אמר: "אני גאה ברשת 13, אני גאה בחברה שאני מותיר אחרי. רשת 13 עברה מהפך בעשור האחרון בזכות העובדים, המנהלים, הטאלנטים, הספקים ובעלי מניותיה. לפני כעשור לקחתי על עצמי את תפקיד מנכ"ל רשת מתוך אמונה שמדובר בתקופה קצרה של שלושה חודשים. הגעתי במטרה לייצר מיזוג ולהפוך את שוק הטלוויזיה לשוק בעל הגיון כלכלי. לצערי, זה לקח עשור. לשמחתי, בסוף זה הצליח. אני מותיר בידיהם של בעלי המניות וההנהלה הממוזגת חברה יוצאת דופן עם הון אנושי מקצועי וערכי ואני בטוח שהנהגת החברה החדשה תוביל את המיזוג בצורה הטובה ביותר".

יוסי רוזן, יו"ר רשת 13, הוסיף: "בשם בעלי המניות והדירקטוריון אני רוצה להודות לאבי על הובלתה של רשת בעשור האחרון והפיכתה לשחקן משמעותי בשוק הטלוויזיה הישראלי. מתוך הערכה רבה לפועלו רב השנים ותרומתו לחברה, ומתוך רצון של בעלי המניות להמשיך ולהיעזר ביכולותיו וניסיונו הרב של אבי - בכוונת בעל המניות של להקצות לו מניות בחברה הממוזגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully