וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו הודיע על פרישה: "רוצה לעזור לבית"ר ירושלים עם סקאוטינג"

2.12.2018 / 15:15

הבלם ששיחק בבירה ב-2014/15 ביקר בבית וגן: "שיחקתי פה רק שנה, אבל זה נשאר הבית שלי. אני רוצה להיות חלק מהמועדון"

ססאר ארסו בבית וגן. אופיר סער, תמונות גולשים
תלה את הנעליים בגיל 32. ארסו/תמונות גולשים, אופיר סער

ססאר ארסו ששיחק בבית"ר ירושלים בעונת 2014/15, הודיע היום (ראשון) על פרישה מכדורגל בגיל 32. הבלם הספרדי נמצא בחופשה בישראל וצפוי להגיע הערב למשחקה של בית"ר ירושלים נגד הפועל רעננה (20:15) ולהיפרד מהקהל. "זהו, הגיע הרגע", הוא אמר היום, "אני סובל מפציעה בברך ולא אוכל לחזור להיות כפי שהייתי, לכן אני מעדיף לפרוש ולהמשיך הלאה לשלב הבא".

ארסו שיחק לאורך הקריירה בויאריאל, ריאל מורסיה, ויאדוליד וגנט ולאחר מכן בבית"ר ירושלים, א.א.ק אתונה וקייראט. הוא סיים את הקריירה בחימנסטיק הספרדית. הספרדי הוסיף: "בחרתי להודיע על פרישה כשאני בירושלים כי כאן הרגשתי הכי טוב כשחקן. אמנם שיחקתי פה שנה אחת, אבל זה הבית שלי, יש לי כאן חברים ותמיד ארגיש חלק. את האהבה שקיבלתי כאן לא קיבלתי במקומות אחרים ולכן זה מיוחד עבורי להיות כאן ולהיפרד מהמשחק".

לגבי העתיד אמר: "אשאר בכדורגל בתפקידים מקצועיים. ארצה להיפגש עם הנהלת בית"ר ולהיות בקשר, לנסות ולסייע בסקאוטינג ובכל מה שאוכל בספרד, להישאר חלק מהמשפחה. לא נתקלתי בהמון מועדונים עם אווירה כזו אני רוצה להישאר חלק מזה".

ארסו סיכם: "אין ספק שההגעה לשלבים הגבוהים של ליגת האלופות עם ויאריאל זה הרגע המקצועי הכי גדול שלי. מבחינת הלב, בישראל נהניתי הכי הרבה - יותר מהצ'מפיונס. הייתי רק שנה אחת ולא נתנו לי להמשיך אבל הרגשתי מנהיג וכל הזמן עודדו אותי וקראו בשם שלי. זה היה משהו מיוחד שלא חוויתי כמעט באירופה, זה היה חסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully