וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אופיר חיים מונה למאמן האדומים

26.11.2018 / 20:55

נמצא מחליף לרפואה: המאמן שעזב את עפולה ינסה לשקם את המועדון אחרי פתיחת העונה העגומה, ירוויח 25 אלף שקל נטו לחודש עד תום העונה. חיים: "מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי"

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב האתר הרשמי, אתר רשמי
לראשונה בליגת העל. אופיר חיים/אתר רשמי, הפועל תל אביב האתר הרשמי

לאחר שפיטרה את קובי רפואה, מצאה היום (שני) הפועל תל אביב מאמן חדש: אופיר חיים, שעזב את הפועל עפולה מהליגה הלאומית. חיים ירוויח כ-25 אלף שקל נטו לחודש עד לתום העונה. הופעת הבכורה של המאמן החדש תהיה ביום ראשון הקרוב, כשהאדומים יתארחו אצל מכבי נתניה. לחיים משימה לא פשוטה כלל: לשקם את ההתקפה הגרועה בליגה ולהוציא את הפועל תל אביב מאיזור הסכנה. לאחר עשרה מחזורים מדורגת הקבוצה במקום ה-12 עם תשע נקודות בלבד ויחס שערים עגום של 7:5.

חיים (43), שהחל את קריירת האימון שלו ב-2012 בהפועל מרמורק, אחרי קריירת משחק לא רעה בכלל, שב לקדנציה שלישית בהפועל תל אביב, לאחר ששימש כמאמן הנוער של המועדון (2014/15) וכעוזרו של גיא לוזון (2016/17). בין לבין עבד בהפועל ראשון לציון, ולאחר הקדנציה השניה אימן את מכבי שעריים, לפני שמונה באוקטובר 2017 למאמנה של הפועל עפולה.

הבעלים איציק ניסנוב אמר: "אנחנו חושבים שאופיר מאמן טוב עם פוטנציאל גדול שיכול להצליח, קיבלנו עליו חוות דעת טובות מכולם ומאוד התרשמנו ממנו בפגישה. אנחנו רוצים להודות לסוכנו אדם קידן על שיתוף הפעולה ומקווים שביחד נצא לדרך חדשה ומוצלחת".

המאמן אמר: "אני מאושר להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב, מועדון ענק בכדורגל הישראלי. אני מקווה להצדיק את האמון שנתנו בי ואני מאמין שנצליח לעמוד במטרות העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully