וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קובי רפואה סיים את תפקידו בקבוצה

25.11.2018 / 16:05

המאמן, שהעלה את הקבוצה מהלאומית והוביל אותה לפתיחת עונה לא מוצלחת בליגה העל, הגיע להבנות על סיום תפקידו במועדון. "מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על עבודתו", נמסר. אופיר חיים מועמד בכיר להחליפו, גם גיא לוזון ורוני לוי עשויים לעלות על הפרק

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

זהו, קובי רפואה סיים הערב (ראשון) את תפקידו בהפועל תל אביב. המאמן בן ה-44, שהוביל את הקבוצה לעלייה לליגת העל בעונה שעברה וגם לפתיחת העונה הלא מוצלחת העונה, הגיע להבנות עם המועדון, כך לפי ההודעה הרשמית שנמסרה. "הנהלת המועדון וקובי רפואה הגיעו להבנות על סיום דרכו של המאמן. אנו מאחלים לקובי הצלחה רבה בהמשך ומודים לו על התקופה בקבוצה", לשון ההודעה.

היחסים בין רפואה, שמונה לתפקיד באוקטובר אשתקד אחרי פיטוריו של מוטי איוניר, להנהלת הפועל תל אביב היו מתוחים מאוד במשך תקופה ארוכה והמאמן כבר החליט לעזוב ובסופו של דבר חזר בו. הערב זה כנראה נגמר באופן סופי. רפואה, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל אשדוד, הפועל כפר סבא, בני יהודה, מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה, החל את קריירת האימון שלו ב-2013 אצל האחרונה. אחרי עונה אחת שם עבר למכבי שעריים מהלאומית וחזר למכבי פתח תקוה לעוד עונה. באוקטובר 2017, כאמור, מונה למאמן הפועל תל אביב והוביל אותה בחזרה לליגת העל.

עוד לפני הפרידה פרסמנו היום כי בשבועות האחרונים היו ניסיונות לשדך את מאמן הפועל עפולה אופיר חיים למועדון, אך גורמים בהפועל תל אביב החליטו להמשיך עם קובי רפואה (לפחות עד היום). כמו כן, נודע כי אחרי עזיבת רפואה, חיים הוא מועמד בכיר לתפקיד. מי שעוד עשויים לעלות על הפרק הם גיא לוזון ורוני לוי.

רפואה לא אהב את כל ההתלחששויות סביב מעמדו וביקש מהנהלת המועדון הבהרות. במועדון לא מתכוונים לשלם לו פיצויים עד סוף העונה ולכן הפרידה נעשתה במתווה של הסכמה בין הצדדים ולא פיטורים. רפואה יקבל 80% משכרו עד תום העונה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ראשי הפועל תל אביב שוחחו עם קובי רפואה, שחקנים: "כולם ירדו מהפסים"
בלבול בקרב הבעלים באשר לעתידו של קובי רפואה

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
"מאחלים לו בהצלחה בהמשך". קובי רפואה/קובי אליהו

יהיה מי שיהיה המאמן הבא, הוא יכול להיות מרוצה מכך שסגל מלא יעמוד לרשותו במשחק נגד מכבי נתניה בעוד שבוע. לאחר תקופה בה הסגל סבל מפציעות של שחקנים דוגמת עומר דמארי, פייסל מוליץ', אחמד עאבד ואדי גוטליב. כעת מקווים במועדון שעם הסגל המלא גם התוצאות ישתפרו והקבוצה תשיג ניצחון חוץ ראשון העונה בנתניה, ואף תקטע רצף אומלל של שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון.

עומר דמארי עורך אימונים מלאים ובמועדון מרוצים מהיכולת שהחלוץ מפגין באימונים. דמארי צפוי לפתוח בהרכב כאשר לצידו ישחקו שניים מבין אמיר עגייב, רועי זיקרי ואחמד עאבד. האדומים מאוכזבים עד עתה מהתפוקה של החלוץ פייסל מוליץ', ולא ברור האם ההתקשרות איתו תמשיך אחרי ינואר. גם הבלם אדי גוטליב יחזור ל-11. "כששחקנים כמו דמארי וגוטליב חוזרים זה גם יכולת וגם ניסיון, זה אמור לעזור לנו. חלק מהבעיה של הקבוצה היא מנטאלית והניסיון של דמארי וגוטליב מאוד משמעותי".

ואם כבר מדברים על הצד המנטאלי, בהפועל צירפו את פסיכולוגית הספורט צופית תדמור. בקבוצה הבינו כי יש הרבה מאוד שחקנים צעירים וחסרי ניסיון שלא עומדים בלחץ של היעדר תוצאות במועדון גדול, והם מנסים לחזק אותם גם בשיחות אישיות של הצוות המקצועי. יחד עם זאת, במועדון אמרו: "נצטרך להתחזק בינואר בשחקן או שניים בעלי ניסיון. היכולת לעמוד בלחץ במועדון כמו הפועל תל אביב היא קריטית, לא כל אחד מתאים לזה".

עדכון ראשון: 11:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
חיים בקרוב בהפועל תל אביב?/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully