וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב מצאה אהבה מזמן, ואתם?

23.11.2018 / 0:09

בזמן שאנה ארונוב מצאה אהבה במסגרת תכנית הריאליטי, אילנית לוי יצאה לחפש את שמלת הכלה המושלמת עבורה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה פותחות בשורות לא כל כך משמחות שמגיעות אלינו מעבר לים - אז תגידו שלום לרוברט דה נירו הרווק החדש שמצטרף לשוק הפנויים פנויות זאת לאחר 20 שנות נישואים לאשתו, גרייס. כן, נראה שגם בגיל 75 אפשר להגיע להחלטה שחיים הנישואים לא מתאימים לכם ולהיפרד.

רוברט דה נירו. GettyImages
ביוש. רוברט וגרייס/GettyImages

קדימה אל המקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי הקולגה של דה נירו, אחד ליאונרדו דיקפריו, חגג יום הולדת שמח במיוחד בהשתתפות ביונסה, ג'יי זי, ג'ניפר אניסטון ושלל חברים מפורסמים אבל נחשו מי היו אורחי הכבוד? נכון, סטטיק ובן אל! אז לא, הם לא הגיעו להופיע על במה מאולתרת אבל הם בהחלט הושמעו ברמקולים וגרמו לילד היומולדת לנענע את הישבן כמו שרק בהוליווד יודעים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
מזל טוב נשמה. ליאונרדו/GettyImages

קדימה למקום השלישי עדיין עם ערבוב של עולמי ומקומי אז תגידו מזל טוב לחבר של ליאו שמתחתן ממש בשבוע הבא, קוראים לו קוונטין טרנטינו ויש סיכוי שאת אשתו לעתיד אתם מכירים קצת יותר טוב כי קוראים לה דניאלה פיק והיא הבת של המאסטרו צביקה פיק, שלמרבה הצער לא ישתתף בחתונה שתתקיים בהוליווד מפאת מצבו הנפשי.

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. ניר פקין
חוגגים בלי אבא. קוונטין ודניאלה/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד מישהי שמתכוננת לחתונה שלה, כזו שכנראה ידברו עליה עוד הרבה בכל זאת לא בכל יום אילנית לוי מתחתנת עם בחיר ליבה, אלירז שדה, וכל זה אחרי שבע שנים שעם ישראל חיכה בשקט בשקט להצעה. אז בתחילת השבוע, בדיוק חודש לפני שהיא צועדת אל עבר החופה - הגיעה לוי כשהיא מלווה בחבר הטוב מיקי בוגנים לסטודיו של המעצבת דנה הראל, שם היא בחרה את שמלת הכלה שלה.

אילנית לוי. ניר פקין
יש שמלה. אילנית, מיקי ודנה/ניר פקין

במקום הראשון נמצאת מישהי שאם הכלי ילך כשורה - היא גם תצעד אל עבר החופה בעזרת השם. מדובר כמובן באנה ארונוב שבזמן שאתם רואים אותה יוצאת לדייטים ומחפשת אהבה - היא כבר מצאה את האחד שלה, וכן, הוא אחד המתמודדים בתכנית אז תגידו יפה שלום לאייל אלגבי, איש קולינריה שפגש את אנוצ'קה במהלך התכנית ואף זכה בליבה.

אייל אלגבי, בן הזוג של אנה ארונוב. פייסבוק, צילום מסך
מאוהבים. אנה ואייל/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully