וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם Waze לא מכיר: הכביש המסתורי החדש שנולד ליד זכרון יעקב

22.11.2018 / 7:57

אחרי 50 שנה, הופרד כביש 70 מכביש 2 לכיוון צפון וחלקו הוסב לשם כביש 67. לציבור לא יצאה כלל הודעה, והוא אפילו לא מופיע במפות גוגל. מחברת נתיבי ישראל נמסר: "מיישמים את הנחיות משרד התחבורה"

אתר רשמי

הנוסעים בכביש 2 הופתעו לגלות שמזה מספר ימים, באזור מחלף זכרון יעקב, מופיע שלט חדש המדריך על יציאה מזרחה אל כביש 67. מדובר בכביש חדש בנתיב שקודם נקרא כביש 70.

אלא שכביש 67, אינו מופיע במפות כלל, כולל במפות גוגל המעודכנות באופן שוטף. גם באינטרנט לא תמצאו עליו דבר. הכביש לא נחנך בטקס מיוחד, גם לא הוכרזה כל תכנית באזור ואף לא זכורה סלילתו.

במפות גוגל וגם במפה הדינמית של חברת Waze באינטרנט, כביש 70 מתחיל במחלף זכרון יעקב על כביש 2, כפי שהיה מאז נפתח במרץ 1969, לפני כמעט 50 שנה. ביישומון Waze לעומת זאת, מופיע עדכון בקטע שבין כביש 2 לכביש 4, שם הקטע נקרא "כביש 67", שלאחריו ממשיך מזרחה כביש 70, כפי שהיה תמיד. גם זה כנראה עומד להשתנות.

עוד בוואלה! NEWS
הנתונים המטרידים על התפרצות החצבת: "1,200 מקרי הידבקות בי-ם"
הקלה בפקקים ובלי טקסים: נפתח המקטע הצפוני החדש של כביש 6
בעלה של המקורבת ללבייב: "התעללו בה"; המשטרה: אין קשר לחקירה

כביש 67. דן איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
כביש חדש נולד. שילוט לכביש 67 לכיוון צפון/מערכת וואלה! NEWS, דן איתיאל
מפת כביש 70 באזור זכרון יעקב. מערכת וואלה! NEWS
ללא הודעה מוקדמת. כביש 70 באזור זכרון יעקב/מערכת וואלה! NEWS

מחברת נתיבי ישראל נמסר לוואלה! NEWS כי "החברה מיישמת את הנחיות משרד התחבורה". גורם המכיר את המהלך מקרוב אמר, כי מדובר במהלך רחב היקף להסדיר את מספרי הכבישים בישראל, וכי במשרד התחבורה הוחלט לשנות את מיספור קטע הכביש בין מחלף זכרון יעקב עם כביש 2 למחלף עין תות עם כביש 6. הוא מסביר כי ייתכן והצעד נעשה לקראת פתיחת הקטעים הצפוניים של כביש 6, ולקטע הכביש הוחלט לקרוא "כביש 67", מספר אי זוגי התואם יותר את כיוון הנסיעה בו, מערב-מזרח.

ממשרד התחבורה נמסר כי "תנופת הפיתוח הענפה בתחום התשתיות בשנים האחרונות הביאה לשינויים רבים בכבישי הארץ. לאור זאת, החל משרד התחבורה במהלך כולל להסדרה ועדכון של מספרי הכבישים בישראל. השינויים במספרי הכבישים מוטמעים בהדרגה בימים אלה, ויפורסמו לציבור במקביל לעדכון המפות של גוגל ו-waze. כביש 67, המחבר בין כביש 6 לכביש 2, עודכן לאחרונה עם הארכת כביש 6 צפונה דרך מחלף יקנעם, עד לתל קשיש".

מפת waze באזור כביש 70. מערכת וואלה! NEWS
גם Waze לא מכיר. כביש 70 על מפת היישומון/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully