וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריות נופלות לאט: גם בעונה חיוורת, "נרקוס" היא תזכורת לימי הזוהר של נטפליקס

15.11.2018 / 16:12

ההתנעה האיטית עד כאב והאקספוזיציה המייגעת גורמות לעונה החדשה של "נרקוס" להיראות כמו שאריות מחוממות, עלילה שהוצאה מהפריזר רק משום שנטפליקס הזמינה עוד עונה אף שהסיפור המדהים של אסקובר כבר מוצה. ולמרות זאת, "נרקוס" עדיין מצטיינת בדבר הכי חשוב שעליה לעשות

יח"צ - חד פעמי

אזהרה: מעריצי "נרקוס" הישראלים והרבים יקראו כאן מיד דברים לא כל כך טובים על משוש לבם האהוב, אבל בסוף יהיה סייג, כך ששווה להתמיד. שזה בעצם משהו שנכון לגבי כל עונה של "נרקוס" - כל ההתחלות קשות, אחר כך זה משתפר. במקרה של העונה הרביעית, לעומת זאת, ההתחלות קשות כמעט מנשוא, והשיפור נראה רחוק מתמיד.

טכנית, נטפליקס רוצה שנחשוב על "נרקוס: מקסיקו" - שזמינה בה החל מסוף השבוע הקרוב - כסדרה חדשה בעלת עשרה פרקים, אבל מדובר כמובן באותה הגברת כשאפילו האדרת לא כל כך שונה. יותר נכון, אם כבר, להגדיר את העונה הזו כפריקוול לשלוש העונות הראשונות, רק שהוא לא קשור אליהן אלא רק משתמש בידע המקדים של הצופה שקצת יודע כבר לאן הוא נכנס. אחרי שתי עונות על אסקובר ועונה אחת על ממשיכי דרכו, "נרקוס" זורקת אותנו למקום אחר - גוודלחרה, מקסיקו, ולזמן אחר - שנות ה-80, כשהסוכנות למלחמה בסמים האמריקאית בקושי הוקמה. כתוצאה מכך יש גם קאסט אחר: מייקל פניה ("אנט מן", "להציל את מארק ווטני") הוא הסוכן קיקי קמרנה שמעביר את משפחתו למקסיקו רק בשביל לגלות שהקידום שזכה לו מסורס, ואילו דייגו לונה ("מלחמת הכוכבים: רוג 1", "ואת אמא שלך גם") הוא פליקס גלרדו, שוטר לשעבר שמנסה להתקדם במעלה קרטל הסמים המקסיקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully