וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 רקטות שוגרו מעזה, חייל נפצע קשה מטיל באוטובוס; צה"ל תוקף ברצועה

מטחים כבדים נורו מהרצועה לדרום על ידי חמאס, הג'יהאד האסלאמי ופלגים אחרים בתגובה להיתקלות עם הכוח המיוחד של צה"ל. בתגובה, חיל האוויר הפציץ שורת יעדים. הקבינט יתכנס, מצרים לוחצת על ישראל לנצור את האש

צילום: דו"צ

יותר מ- 300 רקטות נורו משעות הצהריים ועד שעות הלילה (שלישי) לעבר יישובי עוטף עזה, אשקלון, נתיבות ובאר שבע. אוטובוס שספג פגיעת טיל נגד-טנקים במועצה האזורית שער הנגב, וחייל בן 19 שעמד בסמוך אליו נפצע באורח קשה. בנוסף, 36 בני אדם נפצעו באורח קל מרסיסים או מוגדרים כנפגעי חרדה מהם אחד בינוני מפגיעת רקטה במפעל באזור התעשייה בשדרות.

ראש הממשלה קיים התייעצויות ביטחוניות בקריה עם שר הביטחון והרמטכ"ל שבסופן מסר גורם מדיני כי "התקבלו החלטות מבצעיות". הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס היום בשעה 16:00.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר נפצע קשה מפגיעת רקטה סמוך לאוטובוס בעוטף עזה; צפו בתיעוד
שהייה במקלטים, ובקרבה למרחבים מוגנים: הנחיות פיקוד העורף בדרום

תקיפת צה"ל ברצ"ע 12 בנובמבר 2018. רויטרס
תקיפת צה"ל ברצועת עזה, הערב/רויטרס
מבנה בעיר שדרות שנפגע מירי רקטה מרצועת עזה, 12 בנובמבר 2018. רויטרס
מבנה שנפגע בשדרות, הערב/רויטרס

בעקבות האירועים, צה"ל מתגבר כוחות שריון ונגמ"שים בעזה. מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים תקפו ברחבי הרצועה ועד כה הותקפו יותר מ-70 מטרות של חמאס והג'יהאד האסלאמי, בהן מנהרות טרור, משרדי המודיעין של חמאס, אתר לייצור אמצעי לחימה, מתחים צבאיים ועמדת שיגור ירי תמ"ס. ארבעה פלסטינים נהרגו בתקיפות ולפי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, לפחות תשעה נפצעו. בניין התקשורת של רשת "אל-אקצא", ערוץ הטלוויזיה של חמאס, הושמד בתקיפת חיל האוויר.

במקביל מתקיימים מאמצים דיפלומטיים של האו"ם ושל מצרים כדי לנסות להביא לרגיעה. האירועים מגיעים אחרי לילה שבו נהרג קצין צה"ל בפעילות מיוחדת בעומק הרצועה - סא"ל מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully