וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: מינסוטה סיכמה עם הסיקסרס, ג'ימי באטלר עובר לפילדלפיה

טרייד ענק בארה"ב: הכוכב המתוסכל של ת'יבודו סוף סוף קיבל את מבוקשו, על פי דיווחים מינסוטה תקבל את קובינגטון ושאריץ' בתמורה

ג'ימי באטלר מינסוטה. רויטרס
סוף סוף זה קורה. באטלר/רויטרס

במשך שבועות ארוכים חיכו ב-NBA לטרייד הגדול שישלח את ג'ימי באטלר הרחק ממינסוטה, ועושה רושם שהערב (שבת) זה קורה. בארצות הברית מדווחים שהטימברוולבס הגיעו לסיכום עם פילדלפיה על עסקה במהלכה יעבור הכוכב הגדול והמתוסכל מזרחה, בעוד דריו שאריץ' ורוברט קובינגטון יעשו את הדרך ההפוכה, בצירוף בחירת סיבוב שני עתידית וג'סטין פאטון.

בפילדלפיה מאמינים ביכולתם להציע לבאטלר, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, חוזה ארוך טווח ולבנות "ביג 3" סביבו וסביב ג'ואל אמביד ובן סימונס, בתקווה לשפר עמדות במזרח שהפך פתוח מתמיד עם עזיבתו של לברון ג'יימס למערב.

באטלר (29, 2.03 מ'), הבחירה ה-30 בדראפט 2011, הפך אט אט לאחד הכוכבים הגדולים בליגה במדי שיקגו, אך לא הסתדר עם המועדון ונשלח בקיץ 2017 למינסוטה בתמורה לזאק לאבין, כריס דאן ובחירת הדראפט שהפכה להיות לאורי מארקנן. תחילת דרכו בטימברוולבס היתה טובה, אולם היחסים עם צמד הכוכבים הצעירים קארל אנתוני טאונס ואנדרו וויגינס עלו על שרטון, ובמהלך הקיץ הנוכחי הגיע הפיצוץ. באטלר דרש לעזוב, טום ת'יבודו סירב, הבעלים גלן טיילור דווקא רצה בכך, וכעת, סוף סוף, זה ככל הנראה קורה.

עוד בנושא:

שריקות בוז צורמות להייוורד ביוטה, אינגלס השווה שיא קריירה
אמביד להט בניצחון פילדלפיה על שארלוט, ברוקלין ניצחה בדנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully