וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי ניצח את אסף זמיר בת"א: "עשיתי מה שהיה צריך לעשות"

30.10.2018 / 0:49

ראש העיר המכהן זכה ביותר מ-46 אחוזים מהקולות, ואילו סגנו שהתמודד מולו זכה רק ב-34 אחוזים. חולדאי: "בנחת ובשקט עשיתי את כל מה שהייתי צריך לעשות". זמיר נטש את מטהו מבלי לתת הצהרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: איתי עמרם

כ-42% מתושבי תל אביב הגיעו היום (שלישי) להצביע בבחירות לראשות העיר. מספירת הקולות עולה כי ראש העיר המכהן רון חולדאי זכה ב-46% מהקולות, ול-34% הגיע סגנו אסף זמיר. המועמד אסף הראל זכה ב13% מהקולות. לאחר קבלת התוצאות רון חולדאי הגיע למטה שלו ואמר "תודה לתושבי תל אביב יפו שנתנו בי אמון במערכת הבחירות הזאת, בנחת ובשקט עשיתי את כל מה שהייתי צריך לעשות". זמיר החליט ללכת לביתו מבלי לתת הצהרה לתקשורת ואף לא התקשר לרון חולדאי לברך על ניצחונו כמקובל.

חולדאי, שמנצח מערכת בחירות חמישית, אמר לתומכיו במטה: "אני מודה לתושבי תל אביב יפו שנתנו בי את האמון. מודה לצוות שלי שעבד ביסודיות, בלי צלצולים ורעשים. אני שמח שהראינו שאפשר לעשות מערכת בחירות נקיה, ראויה, ולהביא שוב את הניצחון. לפי דעתי זה לא ניצחון אבל זה הישג, שיש לנו עוד הרבה מה לעשות עבורם, בשבילם, ביחד איתם, בשנים הבאות".

"אתם ראיתם את ליאור (ראש המטה, ד"י), שאמר שקבענו יעדים ועמדנו בהם. איך אומרים החבר'ה? הגיע הזמן לחזור לעבודה. ממחר חוזרים לעבודה. נמשיך לעבוד בשקט ומקצועיות. אם תרשו לי הערה אחת. כל אלה שמצלמים אותי עכשיו. כל הזמן אמרתי לכם, אתם ראיתם סקר? לחיי הדרמות שבדרך. אנחנו נמשיך לנהל את העיר. נקים קואליציה טובה ונעשה הכל כמו שצריך".

עוד בוואלה! NEWS:
"שריר מוניציפלי" לקראת הבחירות לכנסת: מסעות ביבי והליכוד ברחבי הארץ
אסון ליד ים המלח: הורים וששת ילדיהם מפסגות נהרגו בתאונה חזיתית
ונציה מוצפת: 9 הרוגים בשיטפונות ברחבי איטליה

תוצאות הבחירות בתל אביב. מערכת וואלה! NEWS
תוצאות הבחירות בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS
רון חולדאי ורעייתו מחוץ לביתם לאחר הזכייה בקדנציה נוספת בבחירות לראשות עיריית תל אביב  31 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
"תודה לתושבי תל אביב יפו". חולדאי ורעייתו, הבוקר/ראובן קסטרו

ראש מטה הבחירות של חולדאי ליאור שפירא אמר כי לא טעה בכך שלא נעשה קמפיין אגרסיבי כמו זה של המתחרה זמיר. "אני לא מומחה אבל יצאנו מנקודת הנחה שראש העיר חולדאי הוא מותג".

לפני קבלת תוצאות האמת אמר זמיר כי "אני מאמין שאנחנו יכולים לגרום לעיר הזאת לטוב יותר. אני גאה ברשימה שלי ובאנשים שעבדו איתי ואין לי ספק שבכל דרך נשפיע על תל אביב בין אם זה יהיה מכס ראש העיר ובין אם זה יהיה על ספסלי המועצה".

רון חולדאי מחוץ לביתו  לאחר הזכייה בקדנציה נוספת בבחירות לראשות עיריית תל אביב  31 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
חולדאי, הבוקר/ראובן קסטרו

זמיר, נהנה אמנם מתמיכתם של הסלבס התל אביביים, וזכה להישג משמעותי מול ראש העיר המכהן, אך זה לא הספיק לו בזמן אמת. על פי ההערכות, ביממה שקדמה לבחירות, תושבים שהתלבטו בין השניים הכריעו לטובת חולדאי. כעת, יש להמתין ולראות אם זמיר יכנס לקואליציה עם חולדאי, ואם יכהן שוב כסגנו.

מטה בחירות אסף זמיר. צילום: קובי ריכטר/TPS, תצפית TPS
זמיר לאחר ההודעה על הפסדו/תצפית TPS, צילום: קובי ריכטר/TPS
המועמד לראשות תל אביב אסף זמיר מצביע, 30 באוקטובר 2018. ראובן קסטרו
בבוקר עוד הייתה תקווה. אסף זמיר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully