וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: השביתה הסתיימה, הליגה תחזור לפעילות השבוע

28.10.2018 / 16:03

אחרי ששלושת מחזורי הפתיחה נדחו בשל השביתה, הגיעו הקבוצות להסכם מול איגוד הכדורסל שצפוי לאשר בהנהלה את נושא שתי העולות ושתי היורדות מליגת העל. עוגן יוחננוב: "טוב שיצאנו לשביתה, לטווח הרחוק זה יועיל"

עריכת וידאו: ניר חן

אחרי ששלושת מחזורי הפתיחה בליגה הלאומית לא נערכו, והמחזור השלישי נדחה מיום שלישי להערב (ראשון), הגיעו היום ראשי הליגה הלאומית להבנות על סיום השביתה, והליגה צפויה להתחדש כבר ביום רביעי הקרוב. מה שהוביל לסיום השביתה היא הבטחה של איגוד הכדורסל לשתי עולות ושתי יורדות בליגת העל החל מהעונה הבאה, והבטחה כי הדבר יעבור בהנהלת איגוד הכדורסל בקרוב.

"קבוצות הליגה לאומית מודיעות כי השביתה הגיעה לסיומה והקבוצות חוזרת לשחק, לאחר שרוב דרישותיהן התקבלו על ידי איגוד הכדורסל", נכתב בהודעת מנהלת הליגה הלאומית, "ההסכם הושג בתיווכו של נאור גלילי מנכ"ל מרכז מכבי. הקבוצות השיגו הסכמה כי יהיו שתי עולות מהליגה הלאומית לליגת העל באופן קבוע, וכי יהיה לקבוצות הלאומית רוב בוועדה האסטרטגית שתגיש את המלצותיה למשרד הספורט. בנוסף יתוקצבו הקבוצות בהמלצתו של יושב ראש איגוד הכדורסל".

עוגן יוחננוב, יו"ר מנהלת הליגה הלאומית הוסיף: "‏הגיע הזמן שהכדורסלן הישראלי יקבל במה, ואני שמח שאיגוד הכדורסל הכיר בכך. טוב שיצאנו לשביתה, לטווח הרחוק זה רק יועיל לשחקן הישראלי. אני רוצה להודות לנאור גלילי שלקח על עצמו את המשימה המורכבת של תיווך בין הצדדים. במשך שנים קבוצות ליגת העל התייחסו לליגה הלאומית בצורה מבישה, נקווה שכעת תהיה שם הבנה שבלי הלאומית לשחקן הישראלי אין איפה לשחק. אני שמח שבסופו של דבר קול ההגיון ניצח והליגה הלאומית, המהווה את הבמה המרכזית לשחקן הישראלי, תקבל את המגיע לה".

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
בשעה טובה. יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully