וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר התפטר מהפועל חיפה: "החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה"

25.10.2018 / 15:10

המאמן הודיע על התפטרותו ולא אישר שקיבל הצעה מבית"ר: "פתיחת העונה לא היתה בסטנדרטים שלי. מתנצל בפני אוהדי הקבוצה". חיפה פנתה להתאחדות כדי להיפגש עם מרקו בלבול אבל המאמן מעדיף להמשיך בנבחרת הצעירה

ניר קלינגר הפועל חיפה.
הגיע להיפרד. ניר קלינגר

ניר קלינגר התפטר היום (חמישי) באופן רשמי מתפקידו כמאמן הפועל חיפה. המאמן שהוליך את האדומים לזכייה בגביע בשנה שעברה, דיבר לראשונה על כל מה שעבר עליו והסביר את ההחלטה להתפטר, כשהוא לא מזכיר את ההצעה שקיבל מבית"ר ירושלים ולא הסכים לאשר שאכן יש הצעה כזו.

"מן הראוי היה שאבוא ואדבר אתכם. נכתבו ונאמרו הרבה דברים. זו העבודה שלכם. הסיפור הזה ייצר המון כותרות. כל אחד מביע את דעתו. אם בתמיכה ואם כנגד המהלך. בסופו של דבר אני בנאדם שהולך עם הלב שלו ואחרי פתיחת העונה הלא טובה החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה", אמר קלינגר.

המאמן הוסיף: "בסטנדרטים שלי זה לא מספיק. החל מאירופה ודרך הליגה. בעיקר בליגה. השנה הקודמת הציבה רף מסוים בעיקר עבורי. אני המאמן וחלק מחוסר ההצלחה הוא באחריותי. שלחתי ליואב כץ מכתב שבו הודעתי לו על התפטרותי. הקבוצה צריכה דרייב חדש ומאמן חדש. יש לי הסכם פה וחוזה יקר, אני מוותר על הכל. זו באמת לקיחת אחריות וכל אחד עושה את הפרשנויות שלו".

"אני רוצה להתנצל בפני אוהדי הפועל חיפה. האהבה שלהם היתה ללא תנאי. יום אחד כשהסיפור יסופר במלואו אז אני בטוח שיידעו לקבל, להבין ואולי אפילו לסלוח. הם תמיד יישארו בליבי. אחרי המשחק מול מכבי נתניה הרגשתי אני לא מצליח לתת לקבוצה את הדרייב הנכון. אלו החיים. מי שרוצה שיאהב את זה ומי שלא רוצה אז לא". על עתידו המקצועי אמר המאמן: "כל אחד יפרש את זה כמו שהוא רוצה אבל ימים יגידו".

יואב כץ שוקל לתבוע את קלינגר אם זה יחתום בבית"ר ירושלים, אך גורמים במועדון העריכו שהעובדה שעמיר תורג'מן הגיע לפגישה עם כץ עוד לפני התפטרותו של קלינגר, מפחיתה את הסיכוי של כץ לזכות בתביעה שכזו.

(עדכון ראשון: 8:05)

עוד בנושא

יואב כץ לא משחרר, הערכה: ניר קלינגר יתפטר מהפועל חיפה ביממה הקרובה
בית"ר מעדיפה את ניר קלינגר, גם רוני לוי ואלי גוטמן מועמדים
חידון קשה במיוחד: האם גיא לוזון אמר את זה אחרי ניצחון או הפסד?

מאמן מ.ס. אשדוד עמיר תורג'מן. קובי אליהו
המחליף המיועד. עמיר תורג'מן/קובי אליהו

כזכור, המאמן היה מאוכזב מאוד מהפגישות עם כץ, ולפי גורמים המעורים בפרטים עוד לפני פיטוריו של גיא לוזון מבית"ר ירושלים שררה מתיחות בין קלינגר ליואב כץ. אמש, מיד לאחר הפגישה בין כץ לקלינגר, שוחח בעלי הפועל חיפה עם אלי אוחנה כדי להבהיר את עמדתו. כץ אף יזם פגישה עם ראשי בית"ר במטרה לקדם את העניינים ולדון על אופציה של פיצוי כספי תמורת קלינגר, אולם בבית"ר הבהירו שלא יעשו שום צעד בנוגע לקלינגר כל עוד הוא חתום בהפועל חיפה.

בחיפה כבר חושבים על המאמן הבא. לאחר ההתפטרות של קלינגר הקבוצה פנתה להתאחדות בבקשה להיפגש עם מרקו בלבול מאמן הצעירה, אבל בשיחה בין מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, לבלבול, הדגיש המאמן כי הוא רואה עצמו מחויב להמשך עבודתו בהתאחדות ובנבחרת. נכון לעכשיו עמיר תורג'מן הוא המועמד המוביל ואמור לסכם בקבוצה בימים הקרובים. אם יקרה תרחיש מפתיע והקבוצה לא תגיע להסכמות עם תורג'מן, היא תבחן מועמדות של שלושה מאמנים אחרים: שרון מימר, אריק בנאדו ויובל נעים. בכל מקרה, יואב כץ יבקש מהמאמן הבא להשאיר את מאיר בן מרגי בתפקיד העוזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יזכור תמיד את הגביע. ניר קלינגר/ברני ארדוב

הרזומה של ניר קלינגר

קלינגר הוליך את הפועל חיפה לעונת שיא בשנה שעברה, עם זכייה מפתיעה בגביע המדינה ומקום רביעי בליגה. בפתיחת העונה הנוכחית האדומים מהכרמל גברו על הפועל באר שבע בפנדלים במשחק אלוף האלופים והשלימו כמה חודשים חלומיים. למרות ההצלחה המסחררת בעונה שעברה, הפועל חיפה איבדה כמה שחקני מפתח בקיץ והשבועות הראשונים של העונה הנוכחית היו קשים וכללו תוצאות מאכזבות. כשאופציית בית"ר ירושלים הפכה לריאלית, המאמן החליט שהוא רוצה בה והדרך החוצה מהפועל חיפה הייתה קצרה.

קלינגר אימן בעבר גם את בית"ר באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל חיפה (שתי קדנציות), מ.ס אשדוד ומכבי שעריים. בנוסף, בשנים 2006-2010 הוא עמד על הקווים של כמה קבוצות בקפריסין.

רשימת התארים של קלינגר כמאמן ראשי כוללת אליפות וגביע עם מכבי תל אביב, גביע וגביע הטוטו עם הפועל חיפה וגביע הטוטו של הליגה הלאומית עם מכבי שעריים. את מכבי תל אביב הוליך להופעה הראשונה בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully