וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוות היכה פעמיים: ששון גבאי מדבר על האושר והטרגדיות

25.10.2018 / 8:00

לאחר מות אחיו, נאלץ ששון גבאי להתמודד גם עם מותו של ארי נשר, בנו של אבי נשר, במאי "סיפור אחר" בכיכובו. לרגל צאת הסרט, הוא מדבר על ההתמודדות עם הטרגדיות ומנגד עם ההצלחה המטורפת של "ביקור התזמורת" על במות ברודוויי ("זה כמו הזיה")

יח"צ - חד פעמי

באחד הרגעים המרגשים במחזמר "ביקור התזמורת", שר ששון גבאי את השורות היפות הבאות - "כשאתה שותה, תגמע - תגמע מאור הירח, מהחשכה, מהבדידות". בחודשים האחרונים, למרבה הצער, הוא לא יוכל לומר את המילים האלה בלי לחשוב על המיתות בסביבתו.

בתחילה, הוא היה אומר אותן וחושב על אחיו צבי - אושיה בפני עצמה, איש משרד החוץ וחוקר שירה ערבית מהולל, שהלך לעולמו בשלהי יולי האחרון, והותיר חלל בלבו של ששון, שראה בו לא רק אח, אלא גם אבא, מורה דרך. בחודש האחרון, הן גורמות לו להרהר על אדם אחר שמת, ובגיל צעיר הרבה יותר: ארי, ילדו בן ה-17 של אבי נשר, במאי "סיפור אחר", הסרט הטרי בכיכובו של השחקן הוותיק, שיוצא כאן בסוף השבוע.

"הסיפור הזה מלווה אותי כל הזמן", אומר גבאי בשיחה טלפונית מדירתו בניו יורק. "הכרתי את ארי הנפלא גם דרך אבי, כי לכל מי שעבד על הסרט הזדמן לפגוש את המשפחה שלו, וגם דרך הילדים הצעירים שלי, שהם בני גילו והכירו אותו. קשה לי לעכל שאיבדנו את הפרח היפה הזה".

עוד בנושא:

"סיפור אחר" הוא סרטו המרגש ביותר של אבי נשר - הביקורת שלנו על הסרט

סיפור אחר. איריס נשר,
מבוגר מהמדינה בשנה אחת. ששון גבאי עם ג'וי ריגר ב"סיפור אחר"/איריס נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully