וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל גל גדות, אני מוכן לרשום צ'ק של עשרה מיליון דולרים"

23.10.2018 / 8:04

שמו לא מפורסם כמו גל גדות, אבל מפיק-העל אבי לרנר ניצב כאחת האושיות הישראליות הכי מצליחות בהוליווד. בריאיון לרגל צאת "לצוד את האויב" בהפקתו ובכיכובו של ג'רארד באטלר, מסביר החיפאי לשעבר למה משתלם לעשות אקשן ולא דרמות, והכי חשוב - לא להרגיז את הרוסים

יח"צ - חד פעמי

אבי לרנר לא אוהב להתראיין, ובאופן כללי מעדיף להישאר מאחורי הקלעים. לכן, הוא לא שם מוכר בכל בית. עם זאת, מדובר באחת האושיות הישראליות הכי חזקות ומצליחות בהוליווד. כמפיק הפועל מחוץ לאולפנים הגדולים, חתום החיפאי לשעבר על לא פחות מארבע מאות סרטים, בהם להיטים כמו סדרת "הבלתי נשכחים", ובקרוב יוציא תחת ידיו גלגולים חדשים ומדוברים של "רמבו" ו"סוניה האדומה".

לרנר מרבה לשתף פעולה עם כוכבים כמו סילבסטר סטאלון, רוברט דה-נירו, אל פצ'ינו וניקולס קייג', ואחד החיבורים הכי מצליחים שלו הוא עם ג'רארד באטלר. אליל האקשן הסקוטי כיכב אצלו בין השאר ב"המטרה: הבית הלבן" ו"המטרה: לונדון", שני להיטי אקשן שבקרוב יולידו המשכון נוסף, ועכשיו מופיע ב"לצוד את האויב" בהפקתו, שיוצא כאן בסוף השבוע.

לקראת צאת הסרט בישראל, הגיעו השניים לביקור בארץ לפני כשבועיים. כרגיל, לרנר נהנה להישאר בצל בשעה שהכוכב המסוקס מושך את רוב הזרקורים מטבע הדברים, אך באופן חריג למדי הסכים בכל זאת לשוחח עם וואלה! תרבות במלון ההרצליאני שבו שהה עם באטלר.

ג'רארד באטלר ואבי לרנר בישראל , אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
מפיק העל עם המסלול הכי לא שגרתי בהוליווד. אבי לרנר בישראל עם ג'רארד באטלר ואורי פפר/ראובן קסטרו
לצוד את האויב. יונייטד קינג,
סרטים לקהל, לא למבקרים. מתוך "לצוד את האויב"/יונייטד קינג
אבי לרנר. ראובן קסטרו
ארבע מאות סרטים והיד עוד נטויה. אבי לרנר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully