וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה קרה: "MKR המטבח המנצח" לא הייתה משכנעת אף אחד מהשופטים שלה

16.10.2018 / 7:24

אנחנו שוב מוקפים בתכניות אוכל מכל צדדינו, והריאליטי החדש (קשת 12) - מעין גרסה מוגדלת ל"בואו לאכול אותי" עם הרוח של "המירוץ למיליון" - ממשיך במסורת הבעייתית של הז'אנר הלעוס. לטלוויזיה עוד לא נמאס מתכניות הבישול, אבל הצופים יכולים להרגיש כבר ממש שבעים

המטבח המנצח, חיים כהן, רותי ברודו. צילום מסך
עוד מאותן אטריות מחוממות. חיים כהן ורותי ברודו, "MKR המטבח המנצח"/צילום מסך

קיץ 2022: רשת משיקה את הפורמט החדש "מה שלא הורג אותך - מבשל אותך" (שם אלטרנטיבי: "כמו ברווזים במטבח"): עשרה צעירים מקבלים משימות בישול בחדר אוכל צבאי. משימת הגמר: להכין פשטידת לוף תחת אש. לוקיישן: בסיס גליל(י)ות. במקביל קשת משיקה ממול את ריאליטי הבישול החסידי "דע לך שלכל רועה ורועה יש טיגון מיוחד משלו" (שם אלטרנטיבי: "שולחן עורך") - האתגר הוא להכין ארוחת חג כהלכתה עם טוויסט יהודי והרבה יידישקייט. לוקיישן: אומן. בכאן 11 יגישו, עם טוויסט, פורמט בינלאומי ברוח השידור הציבורי: "היה היה טעם" (שם אלטרנטיבי: "מאפה שהיה כך היה") ובו אנשים מבשלים מתכונים מלפני מאה שנה תוך שהם מגוללים את סיפורם המשפחתי, וכך נחשף מארג הקיום היהודי בדורות האחרונות בראי המטבח.

זה אולי נשמע מופרך, אבל כנראה עוד נגיע לשם. בדומה לריאליטי המוזיקלי, בכל עונה חוזרות על עצמן תכניות הבישול, פחות או יותר עם אותם השפים, אבל עם עוד טוויסט שלא באמת משנה דבר. גם המתמודדים לא באמת משתנים, רק הפרצופים: הארכיטיפים הקבועים, סיפורי הסינדרלה, המתנשאים והביישנים. למעשה, אנחנו מוקפים: "משחקי השף" ברשת, "בואו לאכול איתי" בתאגיד, ובקשת: "MKR המטבח המנצח", שלשמה התכנסנו. לטלוויזיה לא נמאס משידורי אוכל, אבל מי שצופה בה בשבועות האלה יכול בשקט להרגיש שבע לחלוטין. אל דאגה: בעונה הבאה, אם לא בזאת שאחריה, כבר תצוץ עוד עונה או עוד פורמט, ונאכל עוד מאותן האטריות המחוממות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully