וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק לוואלה! תרבות: "גאה לקבל פרס מפעל חיים, זה פרס על אהבת הקהל"

14.10.2018 / 11:42

חצי שנה לאחר שחש ברע בטיסה ואושפז, יוענק פרס מפעל חיים מאמ"י למוזיקאי צביקה פיק שאמר בתגובה לוואלה! תרבות: "זה פרס על אהבת הקהל במשך כל השנים. אני בבית ומצבי משתפר". עוד זכו: ששון גבאי, בעז שרעבי, ציפי שביט, יוסף אבו ורדה ועוד

צביקה פיק צליל מכוון. צילום מסך
צביקה פיק/צילום מסך

חצי שנה לאחר שחש ברע במהלך טיסה ואושפז, הוכרז הבוקר (ראשון) על הענקת פרס מפעל חיים לשנת תשע"ט לזמר והמוזיקאי מטעם אמ"י (איגוד אמני ישראל). אירוע הענקת הפרס יתקיים ב-20 בנובמבר בהיכל התרבות פתח תקווה, והתכנית האמנותית לערב תכלול מחווה של זמרים צעירים לשיריו של צביקה פיק. עם זאת, נמסר כי פיק עצמו לא יוכל להגיע לטקס.

צביקה פיק, מה תגובתך לזכייה בפרס?

"אני גאה לקבל את הפרס מאמ"י. זה פרס על אהבת הקהל במשך כל השנים".

ומה שלומך חוץ מזה? איך אתה מרגיש?

"אני בבית, משתפר".

עוד זכו בפרס מפעל חיים: ששון גבאי, בעז שרעבי, יוסף אבו ורדה, אלכס אנסקי, ציפי שביט, משה אפרתי, מייק בורשטיין וזאביק שוורצבורד ובעז שרעבי. פרס מיוחד על תרומה לתרבות יוענק למלחין והמעבד המוזיקלי דוד קריבושי.

"הרשימה המכובדת כל כך של האמנים הזוכים, משקפת ומקפלת בתוכה 70 שנות תרבות ישראלית במיטבה", מסר יו"ר אמ"י, יענקל'ה מנדל. "70 שנים של זמר, תיאטרון, מוזיקה, טלוויזיה, קולנוע, מחול ובידור, שיחד מרכיבים את ההווי והזהות הישראלית. השנה תהיה לנו גם הזכות לערוך מחווה מרגשת לחברנו האהוב צביקה פיק, שאמנם לא יוכל להגיע לטקס עצמו אבל אנחנו בטוחים שמחיאות הכפיים שיקבל, יגיעו עד אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully