וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדגם של כיפת הסלע: מטען חבלה המחובר לבלון אותר במועצת אשכול

המטען נמצא על ידי רכז הביטחון הצבאי ביישוב ונוטרל. בנוסף, אזרח איתר בלוני תבערה באזור שכונת עין כרם שבירושלים. במשטרה ובמועצת אשכול הדגישו בפני הציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים, לשמור מהם מרחק ולדווח מיד לרשויות

מטען חבלה מחובר לבלון אותר בתוך מושב במועצה אזורית אשכול 13 באוקטובר 2018. ביטחון אשכול, מערכת וואלה! NEWS
מטען החבלה שנמצא מחובר לבלונים במועצת אשכול, היום/מערכת וואלה! NEWS, ביטחון אשכול

מטען חבלה מחובר לבלון אותר היום (שישי) בתוך מושב במועצה אזורית אשכול שבעוטף עזה. המטען היה מוסתר בתוך דגם מקרטון של כיפת הסלע. הוא אותר על ידי רכז הביטחון הצבאי ביישוב ונוטרל על ידי חבלן.

בנוסף לכך, בלוני תבערה אותרו היום באזור שכונת עין כרם שבירושלים. אזרח שאיתר את הבלונים אסף אותם ונסע מהמקום. במהלך הנסיעה, הוא הבחין בניידת משטרה ומסר לשוטרים את הבלונים. חבלני המשטרה אספו את הפריטים וערכו סריקות במקום מציאת הבלונים.

במשטרה ובמועצת אשכול הדגישו בפני הציבור כי יש לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לחפצים חשודים מעין אלו - אין לגעת או להתקרב לעפיפונים ובלונים, העלולים להכיל בקרבם חומר נפץ ו/או חומרי בערה העלולים לסכן את שלום ובטחון הציבור. בכל איתור של חפץ חשוד יש לדווח לגורמי הביטחון.

לקריאה נוספת:
על מעקה בטיחות ובבי"ס: בלוני תבערה אותרו בראשון לציון ובאשכול
"מזל שזה לא נדלק": מאיפה מגיעים בלוני התבערה לירושלים?
דיווח: פלסטינית נהרגה מיידוי אבנים של מתנחלים ליד שכם

בלוני תבערה באזור שכונת עין כרם בירושלים 13 באוקטובר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
בלון תבערה שאותר ליד שכונת עין כרם בירושלים, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

אתמול, בלון תבערה אותר בשטח בית ספר יסודי ובלונים נוספים אותרו בשדה חקלאי סמוך למושב במועצה האזורית אשכול. הבלון בבית הספר אותר על ידי אם הבית של בית ספר, דווח וטופל על ידי אנשי בטחון אשכול בטרם הגעת התלמידים ללימודים. מבדיקה עלה כי הבלון נשא חומר תבערה ולא נפץ. בלוני תבערה שאותרו בשדה החקלאי הבלונים התגלו על ידי חקלאי שדיווח לגורמי ביטחון במושב, ונוטרלו על ידי חבלן.

בנוסף לכך, בלון תבערה אותר אתמול גם על מעקה בטיחות ברחוב שפרינצק בראשון לציון, ועליו כיתובים. טרם ברור מהיכן הגיע. הוא טופל בידי חבלן של משטרת ישראל.

אמש, שבעה פלסטינים נהרגו בהפגנות בגבול רצועת עזה - בנוסף אליהם, 192 פלסטינים נפצעו, מתוכם 140 מירי, והועברו לבתי החולים ברצועה. 45 מבין הפצועים הם ילדים. שלושה מההרוגים הם מחבלים שחצו את גדר המערכת והתקרבו אל עמדת צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully