וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיתתה יהודי": סערת הציוץ של ח"כ חזן נגד צחי הלוי ולוסי אהריש

11.10.2018 / 10:45

לאחר שנחשפה הזוגיות של העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי, הגיב ח"כ אורן חזן בחשבון הטוויטר שלו: "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי, כן מאשים את צחי המתאסלמלוי". גם השר דרעי הצטרף אליו ואמר "יש כאן כאב לב של התבוללות"

לוסי אהריש. צלמים מורשים, מערכת וואלה! NEWS
אהריש והלוי, בחתונתם הערב/מערכת וואלה! NEWS, צלמים מורשים

ח"כ אורן חזן (הליכוד) פרסם אמש (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו ציוץ המבקר את נישואי העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי, שהתקיימה הערב בנוכחות מצומצמת. בציוץ כתב כי אהריש "פיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו" וסיים במילים "די להתבוללות!":

נוסף לחזן גם שר הפנים אריה דרעי הגיב לנושא בתוכניתה של אילנה דיין בגלי צה"ל ואמר כי צעד זה הוא "כאב לב של ההתבוללות". דרעי הוסיף כי צריך לחשוב על הטווח הארוך בו לילדים יהיה בעיה במעמדם בישראל ולכן צריך להסתכל על העתיד. "עם כל הכאב אני כיהודי חייב לומר שאני נגד הדברים הללו ואסור לנו לעודד דברים כאלה", אמר.

הציוץ של חזן עורר את זעמם של גולשים רבים, שלא נשארו חייבים. גולש הגיב כי דיווח על חזן לטוויטר בשל הגזענות הנובעת מהציוץ, "דיווחתי עליך לטוויטר. מקווה שיהיו עוד כמוני וישביתו לך את החשבון".

גולשת אחרת כתבה, "אתה בושה לכנסת ולעם ישראל היקר לך כל כך. גזען חשוך ומרושע. אפילו הפטריוטיות המעוותת שלך נשמעת כל כך לא אמינה. זו פשוט החלטה מושכלת שגזענות תעזור לך בפריימריז. בוז".

תגובת גולש נוספת: "כאיש ימין שנלחם בדמוניזציה שעושים למחנה הימני בשמאל, אתה לא עוזר לי. מביך. בגלל פוסטים כאלה אני יותר שמח שהם התחתנו, מזל טוב!"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ח"כ אורן חזן במליאה בדיון על חוק ההמלצות בעימות עם חנין זועבי. אורן בן חקון/ישראל היום, מערכת וואלה! NEWS
"פיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו", אורן חזן מצייץ/מערכת וואלה! NEWS, אורן בן חקון/ישראל היום

גולשת אחרת איחלה לחזן שילדיו יהיו "מספיק אינטליגנטיים כדי להבין שאהבת אדם חשובה מאבנים ומיתולוגיה, ויתחתנו עם מי שבא להם, ללא הבדל דת, גזע ומין. הלוואי שתתפכח מכל השנאה שזורמת לך בדם ותפסיק לבייש את ערכי השלום והאחווה של העם שאתה טוען שאתה מייצג".

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון כתב על חזן בתגובה לציוץ: "הפנים הגזעניות, החשוכות, המביכות, שאי אפשר להסתכל עליהן יותר... רק תדמיינו מה יקרה אם הליכוד יקבלו שוב 30 מנדטים ויותר". ח"כ עפר שלח (יש עתיד) הגיב לציוץ של חזן וכתב כי "הציוץ הוא מופת של כסילות ושנאה. מזל טוב לוסי וצחי, תשמחו באהבתם ותשמחו שאתם לא אורן חזן".

אורן חזן פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו תגובה לסערה שעורר הציוץ שלו מאתמול: "התגובות שלכם, שמנסות להפוך את ההתבוללות למעשה נכון והירואי, מסבירות למה התכוונו רה"מ נתניהו ויו"ר המחנ"צ גבאי כשאמרו: 'השמאל שכח מה זה להיות יהודי' תתביישו. אתם לא תוקפים אותי, אתם תוקפים את העם היהודי ופוגעים בו! ההתבוללות היא אסורה. אנחנו עם קטן ואם לא נשמור על עצמנו - ניעלם!"

לוסי אהריש, צחי הלוי. מערכת וואלה! NEWS
"מזל טוב לוסי וצחי, תשמחו באהבתם ותשמחו שאתם לא אורן חזן", אהריש והצלוי/מערכת וואלה! NEWS

העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי יצאו בחשאי כחמש שנים, והערב חשפו את מערכת היחסים כשהודיעו על נישואיהם.

(עדכון ראשון 10.10, 22:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully