וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי שישרפו לי את הבית באל.איי ואיאלץ להישאר בישראל לעד": ג'רארד באטלר נהנה מכל רגע בארץ

8.10.2018 / 21:00

לקראת צאת "לצוד את האויב", להיט האקשן החדש בכיכובו, ג'רארד באטלר הגיע לביקור חמישי בישראל. בריאיון, הוא מספר על החברות עם בירם כיאל ותומר חמד, על הרגעים שהעבירו בו צמרמורת ולמה טוב לו בקולנוע, גם כשהגב שבור והקרסול נקוע

צילום סטילס: ראובן קסטרו

ג'רארד באטלר הוא כוכב הוליוודי, עורך דין מוסמך ולא פחות חשוב מכך - אוהד כדורגל שרוף. מאז ילדותו, הסקוטי מלווה באדיקות את קבוצתו האהובה, סלטיק, בשורותיה אף הופיע במשחק צדקה. נוסף לכך, לבש את מדיה הירוקים בסרט "לשחק עם הלב", בו גילם כדורגלן עבר.

לכן, כמובן שבאטלר התרגש לפגוש אתמול בטיסתו לארץ את בירם כיאל, שכיכב בסלטיק במשך חמש שנים וכעת משחק בפרמייר-ליג במדי ברייטון, וטס לישראל לרגל משחק הנבחרת בליגת האומות נגד סקוטלנד, מולדתו של כוכב הקולנוע. "דיברנו כל הטיסה, אנחנו החברים הכי טובים", אומר השחקן הסקוטי בריאיון לוואלה! תרבות. "יחד איתו היה גם כדורגלן ישראלי נוסף שמשחק באנגליה, תומר חמד. הבת שלו היא הילדה הכי יפה שראיתי בחיי. בכל מקרה, אני מת על שני החבר'ה האלה ומקווה שהם יבואו הערב (שני) לפרמיירה".

הפרמיירה המדוברת היא של "לצוד את האויב", הסרט החדש בכיכובו של השחקן, מכוכבי האקשן הגדולים בימינו, שחביב במיוחד על הקהל הישראלי ומגיע לפה תכופות - זה כבר ביקורו החמישי בארץ. במותחן פעולה זה, שיעלה כאן לאקרנים בהפצה רחבה ב-25.10 ולפני כן יוצג בהקרנות טרום בכורה, הסקוטי מגלם מפקד צוללת אמריקאית המוצא עצמו בלבה של תקרית בינלאומית הרת גורל. זאת, לאחר שמורדים רוסים חוטפים את נשיאם, שבמותחן אקשן זה מצטייר כהרבה יותר רכרוכי מפוטין, ומנסים להוביל לפריצתה של מלחמה גרעינית, שרק הגיבור וצוותו יוכלו למנוע אותה.

ג'רארד באטלר ואבי לרנר בישראל , אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
הלב שלו פה. ג'רארד באטלר עם המפיק אבי לרנר/ראובן קסטרו
ג'רארד באטלר בישראל , אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
ביקור חמישי והיד נטויה. ג'רארד באטלר בישראל/ראובן קסטרו
לצוד את האויב. יונייטד קינג,
חובבי צוללות, שימו לב. מתוך "לצוד את האויב"/יונייטד קינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully