וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בורשטיין יתמודד על מקום במועצת הרצליה: "דואג לילדים שלי"

כדורסלן העבר בן ה-38 מצטרף לפוליטיקה העירונית ויתמודד למועצה במסגרת הרשימה של ראש העירייה משה פדלון. בורשטיין: "רוצה לחזק את העיר". פדלון: "טל יקדם את הכדורסל בהרצליה"

one

כדורסלן העבר טל בורשטיין הודיע כי יתמודד על מקום במועצת עיריית הרצליה. בורשטיין בן ה-38 יתמודד למועצה ברשימה של ראש העירייה המכהן משה פדלון.

בורשטיין התייחס להצטרפותו לפוליטיקה העירונית ואמר: "אני מתרגש מאד להצטרף למשה פדלון. אני מכיר אותו היטב. כמו קפטן של נבחרת, הוא ראש עיר שעובד בצוות, קשוב ואחראי. אני קודם כל אבא שדואג לילדים שלו, ורוצה לחזק את העיר בה הם גדלים. לכן, זו תהיה זכות גדולה עבורי להחזיר לילדי הרצליה את ערכי המנהיגות ואהבת הספורט שאני גדלתי עליהם' .

משה פדלון אמר מצידו: "אני שמח שטל הסכים לקחת על עצמו את קידום הכדורסל בהרצליה בדגש על שחקנים צעירים. כשלצידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, אני יודע שהרצליה תמשיך להיות בידיים טובות ולזנק קדימה".

טל בורשטיין זכה במהלך תקופתו במכבי תל אביב בשלוש אליפויות אירופה, 10 אליפויות ישראל ו-8 גביעי מדינה. בעונה שעברה מונה לעוזר מאמן שלישי של הצהובים אך בחר לפרוש אחרי עונה אחת בלבד.

עוד בנושא
במכבי תל אביב מבקרים את ספאחיה: "לא תהיה סבלנות להתנהגות כזאת"
הבכורה תידחה? עומרי כספי בספק למשחק הראשון של ממפיס בקדם העונה
ספאחיה: "הורחקתי בגלל אי הבנה, לא קיללתי". שרף: "גאה בבחורים שלי"

טל ברושטיין, ראש עיריית הרצליה משה פדלון. יחסי ציבור,
חיבור פוליטי. פדלון עם בורשטיין/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully