וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטוני לייב, ללא יועצים: שיטת הפעולה של המועמד הדמוקרטי בטקסס

11.10.2018 / 17:00

בניסיון לעשות מהפך לא ייאמן במדינה "הרפובליקנית", בחר בטו או'רורק בגישה מיוחדת למירוץ לסנאט. הוא לא מקבל תרומות מגופים, עובר בכל 254 המחוזות ומעלה מידי יום סרטונים לפייסבוק. יריבו, שיורד בסקרים, שלף את הנשק הסודי וגייס את טראמפ. מירוץ הבחירות בטקסס מתחמם

שבת, שעת לילה מאוחרת, דרום טקסס. חבר הקונגרס הדמוקרטי והמועמד לסנאט, בטו או'רורק, זה עתה סיים את העימות הטלוויזיוני שלו מול המועמד הרפובליקני טד קרוז, ולקח את הצוות שלו לאכול המבורגר במסעדה של רשת מזון מהיר בצידי הכביש. בעודו מחכה במכונית לתורו להזמין טייק אווי מהחלון, הוא שמע ברדיו את "באבא אוריילי" של "The Who" והתחיל לתופף באוויר, מפגין את הכישורים המוזיקליים שנשארו איתו מימיו כנגן בס בלהקת פאנק-רוק בשנות התשעים.

ההתרחשות כולה, שכללה גם דקות ארוכות של דיון על סוג הקטשופ שהעוזרים רוצים ותיעוד של או'רורק אוכל את ההמבורגר שלו תוך כדי נהיגה, שודרה בפייסבוק לייב, הפכה ויראלית, וזכתה ל-279 אלף צפיות. סרטון אחר שלו, גולש על סקייטבורד במגרש חניה של סניף אחר של רשת "ווטאבורגר" ואז נכנס פנימה, אוכל המבורגר משולש ומשוחח עם אנשים, זכה ל-193 אלף צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully