וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: השוער אוהד לויטה חתם לעונה אחת

11.9.2018 / 20:56

השוער בן ה-32 קיבל את השחרור ממכבי חיפה וחזר לקבוצה בה שיחק ב-2011/12: "מצפה לאתגר החדש-ישן בדרום". יהיה השוער השני של אריאל הרוש, שהגיע על חשבונו למכבי נתניה ב-2014

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שינוי הפנים של הפועל באר שבע נמשך הערב (שלישי) עם ההודעה על צירופו של אוהד לויטה. השוער בן ה-32 קיבל את השחרור ממכבי חיפה וחתם לעונה אחת בשורות האלופה, אצלה ישמש כשוער משנה לאריאל הרוש, לאחר המעבר של דודו גורש לבית"ר ירושלים. לאחר החתימה אמר לויטה: "אני שמח לחזור לבאר שבע ומודה למכבי חיפה על התקופה שם. אני מצפה לאתגר החדש-ישן בדרום ובמיוחד במגרש הביתי טרנר".

לאתר הרשמי של מכבי חיפה אמר לאחר הפרידה: "אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי לעמוד בשער של מועדון גדול כמו מכבי חיפה במשך ארבע עונות. תודה לקהל הגדול שתמיד תמך ועמד מאחורינו. תמיד נתתי הכול עבור המועדון וכעת פניי לאתגר חדש ולהתחלה חדשה. מאחל לכולנו בהצלחה".

יש לציין שרק לפני כחודש וחצי, רגע לפני הגומלין מול דינמו זאגרב במוקדמות ליגת האלופות, אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים: "יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואנחנו מאמינים בכולם". הוא דיבר על גיא חיימוב, דודו גורש ויאניס אנסטיס. שלושתם כבר לא בקבוצה ובמקומם כאמור הגיעו הרוש ולויטה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הודיעה: נייג'ל האסלביינק חתם לארבע שנים
מכבי חיפה יכולה להיות רגועה: אין קרע בשריר לז'ורז' מאנג'ק
אחרי השער בנבחרת, בסרביה טוענים: סיידובה סומא מתקרב למכבי חיפה

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
שלושה שוערים עזבו את באר שבע, הוא השני שהגיע. אוהד לויטה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

לויטה בן ה-32 החל את הקריירה שלו בהפועל כפר סבא כשב-2004 עלה מהנוער ושיחק חמש עונות בקבוצה הבוגרת לפני שעבר לוואלווייק ההולנדית, בה שיחק שתי עונות, אבל ירד איתה ליגה. ב-2011 עבר להפועל באר שבע בה רשם 30 הופעות בקבוצה כשעוד הייתה בתחתית ליגת העל. אחרי עונה עבר לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, שם פתח כשוער הבכיר אבל בעיות כלכליות אילצו את הקבוצה להוריד אותו אל הספסל. ב-2013 חזר לישראל וחתם במכבי נתניה לאחר שזו ירדה לליגה הלאומית. הוא היה שותף לעלייה שלה בחזרה לליגה הבכירה וב-3 בספטמבר הושאל למכבי חיפה אחרי שמכבי נתניה החתימה את אריאל הרוש ומעמדו התערער.

לפיכך, ניתן לומר שלויטה יסגור סוג של מעגל כשיהפוך לשוער המחליף של הרוש. הוא היה במכבי חיפה כשוער המחליף של ולדימיר סטויקוביץ'. אחרי עזיבתו של השוער הסרבי, לויטה קיבל את אפודת השוער הראשון, אבל איבד אותה לטובת עומרי גלזר שהפך למספר אחת של הירוקים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully