וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפלה: האקדמיה האמריקאית לקולנוע הקפיאה את קטגוריית "הסרט הפופולרי"

6.9.2018 / 23:02

בעקבות הביקורות על כוונתה לחלק פרס מיוחד ל"סרטים פופולריים", הודיעה האקדמיה האמריקאית לקולנוע על הקפאתו של הצעד, שהוגדר כפופוליסטי ואף כפאתטי. עם זאת, ייתכן שייכנס לתוקף בעתיד

יח"צ - חד פעמי

לפני כחודש, הודיעה האקדמיה האמריקאית לקולנוע על כוונתה לחולל שינוי דרמטי בטקס האוסקר: הוספת קטגוריה חדשה, בה יחולקו פרסים מיוחדים ל"סרטים פופולריים", כלומר שוברי קופות מהסוג שאהוב על הקהל, אך בדרך כלל לא מקבלים מועמדויות, והתקווה היתה שהכללתם בתחרות תעזור לשיקום אחוזי הצפייה של החגיגה ההוליוודית.

הצעד גרר ביקורות רבות, וכבר בזמן אמת העלינו את הסברה כי ייתכן שבעקבות תגובת הנגד, האקדמיה תעשה אחורה פנה. היום (חמישי בלילה שעון ישראל) זה אכן קרה, והגוף ההוליוודי הודיע על הקפאת המהלך. לפיכך, הטקס שיתקיים בחורף 2019 יהיה דומה לקודמיו, עם אותן קטגוריות כמו בעבר, ובלי הקטגוריה החדשה והשנויה במחלוקת.

"ההחלטה שלנו גררה מגוון רחב של תגובות, והחלטנו שראוי לדון בה בצורה עמוקה יותר", מסרה האקדמיה לתקשורת האמריקאית. עם זאת, הוספת הקטגוריה עדיין נמצאת על השולחן, וייתכן שתיכנס לתוקף בעתיד.

מה שבטוח, צעד אחר שהאקדמיה הודיעה עליו עומד בעינו - הטקס יהיה קצר יותר, כך שבין שישה לשמונה פרסים יחולקו מעתה בהפסקת הפרסומת, לרווחת הצופים והצופות ולמגינת לבם של הזוכים והזוכות.

פסלון אוסקר מוצב בלוס אנג'לס לפני טקס האוסקר 2018. AP
ימשיך לקפוא על שמריו. האוסקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully