וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלם שמנציח לבקנים באפריקה ואנשים בעת רעידת אדמה

7.9.2018 / 9:47

אתם חייבים לראות את התמונות הבינלאומיות של הצלם הישראלי מועמד פרס האמי ליאור ספרנדאו. וגם: האמירות הבעייתיות של ג'רמי קורבין וסופר ספרי המתח שמספר על המחוייבות של גרמניה לישראל. וואלה! גלובל עם אורן נהרי

עריכת וידאו: רן צימט. בימוי: עומר טל

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם:

בפתח התכנית נהרי סוקר את התבטאויות העבר הבעייתיות של ראש מפלגת הלייבור, ג'רמי קורבין, שלאחרונה עולות מעל פני השטח - נגד יהודים, נגד ישראל ועל רקע הזדהות עם מחבלים. מהי מפלגת הלייבור? מה חשיבותה להיסטוריה בכלל וליהודי בריטניה בפרט? איזו דמות מפורסמת יוצאת בגלוי נגד קורבין? ומה ענה היוצר היהודי של הסדרה הבריטית "כן, אדוני השר" על ההתבטאות האחרונה של קורבין על כך שיהודים לא מבינים את ההומור הבריטי?

במרכז התכנית נהרי מראיין את הצלם הישראלי, ליאור ספרנדאו, מועמד פרס האמי, שהחל את דרכו כצלם חדשות וכיום הוא יוצר דוקומנטרי עבור רשתות זרות. ספרנדאו יצר את סדרת סרטוני הרשת People of שמציגים חברות מושתקות, מאבקים אנושיים ברחבי העולם וקהילות המתאוששות מאסונות טבע. לאיזה פינות נידחות הוא הגיע, מה הפרויקט שהכי ריגש אותו ומה הוא מעדיף - צילום וידאו או סטילס?

נסיים את התכנית עם ראיון עם הסופר הגרמני אנדראס פור, מחבר "יום א' של המתים". על ילדותו בעשורים שלאחר מלחמת העולם השנייה, על גרמניה היום ועל יחסו לישראל. צפו בתכנית.

(עדכון ראשון 6.9, 17:00)

וואלה גלובל  תוכנית 35 ליאור ספרנדאו. מערכת וואלה!
"עוד לא צילמתי את הפריים המנצח שלי". ליאור ספרנדאו/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully