וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינת גבאי על פרשת יובל המבולבל: "לשמחתנו זה התפוצץ. הוא נפל וקם"

5.9.2018 / 8:00

"מהשנה הבאה לא אופיע יותר בקניונים", מכריזה מלכת הילדים רינת גבאי עם הוצאת אלבום למבוגרים, מתייחסת לפרשת יובל המבולבל ("נפל וקם"), מגיבה למחאה נגד המחזמר משירי אייל גולן שיזם בעלה ("ידעתי שיתלהמו") ומבקרת חלק מאמני הילדים ("גארבאג'יה"). ריאיון

מילים, לחן וביצוע: רינת גבאי; בימוי: שירי מור; הפקה מוסיקלית ועיבודים: שמוליק דניאל; צילום קליפ: תום גת; עריכת קליפ: יואב ליפקין

(בסרטון מעל: רינת גבאי בקליפ לשיר "בן יהודה")

seperator
"בהופעה בקניון, בזמן ששרתי, הכרוז הודיע ש-200 הרוכשים הראשונים באיזו חנות יזכו בכרטיס טיסה. הבנתי שההמונים לא באו בשבילי"

אחרי שהפכה למותג ענק בעולם הילדים, בגיל 45 מנסה רינת גבאי שוב לפתוח בקריירה מקבילה חדשה בעולם המבוגרים. אלבום חדש שלה יצא השבוע, "רגע מושלם" שמו, והאזנה לו מגלה שני דברים מושלמים - אחד בולט בקיומו והשני בהיעדרו: מצד אחד, נוכחות כובשת של קולה של הזמרת המצוינת הזאת; מצד שני, היעדרות מבורכת של הקול המעיק של קריין הקניונים שהורגלנו לשמוע מפריע לה עם הכרזה על מבצעים, בחוסר טקט, באמצע שירים בהופעתה במקום. ניתוח הסרת רעש הרקע של כרוז הקניון משיריה עבר בהצלחה.

עקבו אחרי וואלה! תרבות גם באינסטגרם

כבר בצעירותה סומנה גבאי כדבר הגדול הבא. היא הייתה ילדת פלא ששרה בין השאר באופרה, הפכה לסולנית של להקת חיל אוויר, ואחרי השחרור הוחתמה בהד ארצי. בשלב מסוים משהו לא עבד יותר בעולם המבוגרים, והיא הפכה למלכת הילדים הבלתי מעורערת. כעת היא מנסה שוב לצאת לדרך חדשה בסמוך לשנה חדשה, אבל בראיון לוואלה! תרבות היא אומרת ש"צריך לקרות נס כדי שזה יצליח לי".

רינת גבאי. גבריאל בהרליה,
"צריך לקרות נס כדי שזה יצליח לי בעולם המבוגרים". רינת גבאי/גבריאל בהרליה

למה לקח כל כך הרבה זמן עד להוצאת האלבום למבוגרים השבוע?

"עבדתי על האלבום לאורך ארבע שנים עם הפסקות, בפועל במשך שנה, באולפנו של שמוליק דניאל. האלבום הזה נוצר דרך המקום הכי פצוע של המיתרים שלי. נכנסתי לאולפן במקום הכי שרוט שלי, וזה היה מסע של רפואה ושמחה גדולה. ביום שהסתיימה העבודה על האלבום, התחלנו להעלות סימני שאלה גדולים: לאן מועדות פנינו? מה עושים עם האלבום הזה? איך יכולים לקיים עוד קריירה בנוסף לקריירה כל כך דומיננטית ונפלאה בעולם הילדים, בלי שהן יפגעו אחת בשנייה?"

"ברגע שהאלבום הסתיים התחלנו להוציא סינגלים לגלגלצ, והם לא פורגנו. הם לא התאקלמו. מהסיבה הפשוטה שהייתי מאוד 'מסטוגמתת' רק עם עולם הילדים. ואז הדיסק התפייד לו לאטו לתוך המגירה, בסמוך לראש שלי במיטה. מדי פעם הייתי מתגעגעת לשירים, והייתי מקשיבה להם לבדי. זה המקסימום שקרה עם הדיסק הזה. ואז קרה משהו בלתי מוסבר ובלתי צפוי. התקשרו מ'מחוברים', אמרו שרוצים אותי לסדרה. נתנו לי מצלמה ביד. התקבלתי מבין חצי מדינה שעשתה אודישנים. באחד הימים זימרתי לי את הדיסק בבית, כהרגלי, ועמי טיר (במאי ועורך 'מחוברים' - ש"ב) גילה את הדיסק, וכל הפוקוס של חצי העונה היה לא לוותר ולהוציא את הדיסק".

עוד באותו נושא

"קפטן קוק": ברשת צוחקים על יובל המבולבל

לכתבה המלאה
רינת גבאי. גבריאל בהרליה,
"סינגלים שלי לא פורגנו בגלגלצ. הייתי מאוד מסטוגמתת רק עם עולם הילדים". רינת גבאי/גבריאל בהרליה
"ציפי שביט הייתה כמוני זמרת אופרה לפני כן? לא. ציפי שביט שרה כמוני לאפיפיור והייתה סולנית תזמורת חיל האוויר? גם לא. ציפי שביט הייתה קוזט ב'עלובי החיים'? גם לא. אני עשיתי דברים שאי אפשר לשכוח"

כבר בצעירותך סומנת כהבטחה ענקית לעולם המבוגרים. את יכולה להניח את האצבע על הגורם שהשתבש?

"הייתי ילדת פלא, עשיתי דברים מאוד גדולים, מרשימים וממלכתיים. היה לי קשה לחזור מהאור, האהבה והזרקורים לבית ריק ושקט. ואז החלטתי שלא משנה מה, אני בוחרת במסלול הארוך ואני הולכת לבנות בית, בעל, ילדים, משפחה. יד הגורל כיוונה אותי להיות אמא, אחרי מספר לידות שלא צלחו. היו מספר הפלות שגרמו לי להתפלל בפעם הראשונה. אחרי שנהייתי אמא התחלתי לשמור שבת. ואז לא התקבלתי למלא אודישנים, כי ההפקות עבדו בשבת. ואז נאלצתי להמציא עבודה שלא מחייבת עבודה בשבת. והמקום הכי טבעי ואורגני שלי באותה תקופה הייתה האמהות. שם הייתה החוויה הכי עוצמתית, התחלתי ליצור תכנים לילדים וזה תפס. זה הביא המון קהל. זאת הייתה הצלחה ראשונה בזכות עצמי".

בתעשייה רווחת הדעה כי כוכב ילדים שרוצה לנסות את מזלו בעולם המבוגרים, ראוי שינטוש לחלוטין את עולם הילדים כדי לתת לזה סיכוי, אחרת יהיה לו קשה מאוד. עיינו ערך יובל שם טוב שניסה לעשות סטנד אפ למבוגרים ולא הצליח, דודו זר מ"פרפר נחמד" שניסה את מזלו במוזיקה למבוגרים ולא המריא, או מנגד ציפי שביט שהצליחה לעבור מעולם הילדים לעולם המבוגרים רק כשלקחה הפסקה ארוכה מעולם הילדים.

רינת גבאי. ראובן קסטרו
החליפה ארבעה יח"צנים בעבודה על אלבום אחד. רינת גבאי/ראובן קסטרו
על אמני ילדים שלא יודעים לשיר: "זה מצב שדורש תיקון. יש שם גם גארבאג'יה של אמני יומולדת, וזה תמיד היה. הילדים לא צריכים להיות הקורבן של הדבר הזה"

בתגובה לדוגמאות האלו אומרת גבאי: "אל תגיד לי שמות של אחרים. אני גדלתי על 'פרפר נחמד', אבל המקרה של דודו זר הוא לא בדיוק אותו דבר, הוא לא עשה קריירה של יצירה אישית. יובל שם טוב לא ניסה את עולם המבוגרים בווליום שאני חווה, הוא לא עבר את 'מחוברים'. ציפי שביט הייתה כמוני זמרת אופרה לפני כן? לא. ציפי שביט שרה כמוני לאפיפיור והייתה סולנית תזמורת חיל האוויר? גם לא. ציפי שביט הייתה קוזט ב'עלובי החיים'? גם לא. אני עשיתי דברים שאי אפשר לשכוח. אני לא יכולה לוותר על החלום הזה, אני לא יכולה לוותר על הקול הפנימי הזה שמתגעגע לחזור לשיר למבוגרים. כי הקול שלי עשה את זה על הבמות הכי ממלכתיות שיש בתבל. נסעתי עם רבין לאושוויץ".

לו יכולת לחזור אחורה בזמן ויכולת לבחור את עתידך, היית מוכנה לוותר על ההצלחה הגדולה שלך בעולם הילדים לטובת הצלחה גדולה ומתמשכת בעולם המבוגרים?

"בחיים לא הייתי מוותרת על הצלחה בעולם הילדים. זו הצלחה מהלב, זו הצלחה שבראה גם אותי. לא הייתי בשלה לעשות את זה לבד אחרי הצבא, זה נראה לי גדול ומאיים. לא רציתי ללכת על מסלול של בלון שמתנפח מהר ואז מתנפץ. הלכתי עם הקול הפנימי שלי. אני בחיים לא הייתי מוותרת על עולם הילדים, אני גם לא מתכוונת לוותר עליו היום, אני רק מנסה לשלב אותו עם קריירה נוספת. אני מנסה לעשות דבר חסר תקדים. עדיין לא עשו דבר כזה, עדיין לא ניהלו שתי קריירות בפול ווליום. הכוונה היא לא בהבלחות, כמו שאריק איינשטיין שר 'אדון שוקו', אלא ממש לעשות את שני הדברים בפול טיים ג'וב. זה אומר שיומיים בשבוע אני מתחזקת את עולם הילדים, ובהמשך השבוע אני עושה את מה שאני מרגישה שאני רוצה לעשות בעולם הגדולים. אתה יודע מה זה להתחיל עכשיו קריירה, כשאני נמצאת בנקודה שפוצצתי את העולם מרוב קריירה בעולם הילדים?"

רינת גבאי בילדותה. מהאלבום המשפחתי של רינת גבאי ובאדיבותה, באדיבות המצולמים
החלה את דרכה כילדת פלא. רינת גבאי הצעירה/באדיבות המצולמים, מהאלבום המשפחתי של רינת גבאי ובאדיבותה
על פרשת יובל המבולבל והקוקאין: "זה מטורף לנהל קריירה כאמן ילדים בישראל, הפיתויים הם גדולים, השכר לא בהתאם, צריך לעשות חמישה קניונים ביום. לפעמים בנאדם מקבל דיסטורשנים, ונופל. יובל נפל. יובל גם קם"

התרשמתי בעת האזנה לאלבום מהשינוי המבורך, שסופסוף ניתן לשמוע אותך מבלי ששירתך תופרע כמו בקניונים על ידי כרוז מעצבן המודיע על מבצע מטורף ברשת ההלבשה התחתונה.

גבאי צוחקת, ואחר כך נאנחת. "עם ההופעות בקניונים הכי קשה לי. אני לא אשכח בחיים את אחת מההופעות שלי בקניון איילון. בזמן שאני שרה הכרוז הודיע שמאתיים הרוכשים הראשונים בחנות שנפתחה בקניון יזכו בכרטיס טיסה. הקניון באותו יום התפוצץ לגמרי מבני אדם. חשבתי שההמונים באו לראות את ההופעה שלי, אבל התברר שיש איזה כרטיס טיסה שמחלקים. אם יש לי קושי אחד במקצוע הזה, זה תרבות הקניונים. ביקשתי מבעלי לא לעשות יותר קניונים. הנפילות והשבירות שלי היו בגלל הופעות שם. זה הדבר הכי קשוח והכי קשה לי. וקשה לי להודות שקשה לי. זהו, משנה הבאה אני מוותרת על הקניונים".

באופן מאוד יוצא דופן, במהלך העבודה על אלבום אחד החלפת לא פחות מארבעה אנשי יחסי ציבור. מה הוביל לכך?

"ניסינו לקדם את האלבום עם המשאבים הכלכליים שברשותנו. לקחנו יחצ"נים, הם אמרו עשינו את המיטב שיכולנו, אבל זה לא זז. הם לא הצליחו להרים את זה, זה היה גדול עליהם. כי אנשים אמרו להם, היא עובדת בעולם הילדים, מה היא רוצה? אחרי שכבר הכנסתי את הדיסק למגירה, ובכאב גדול חשבתי שזה בלתי אפשרי ושאני צריכה להרפות מהחלום הזה, רק ההשתתפות ב'מחוברים' נתנה לי את הפלטפורמה הלגיטימית לנסות בכלל".

רינת גבאי. רפי דלויה
"הזוגיות הזאת מורכבת". רינת גבאי ובעלה, דורון מור/רפי דלויה

את אומרת שהיחצ"נים לא הצליחו להרים אותך. אבל מה האחריות שאת לוקחת על עצמך על חוסר ההצלחה של השירים שהוצאת?

"אני לא יודעת. אין לי שום אחריות. אני פשוט כל פעם נכנסת לפינה, בוכה קצת, ויוצאת מזה. אין לי שום אחריות. אין לי קשרים ברדיו. אני לא יודעת אם יש להם ילדים, אם הם מכירים את הפוטנציאל שלי, אם הם מכירים את העבר שלי, אם אני לגיטימית בעיניהם. אני לא יודעת. מבחינתי הרדיו זה הדבר העלום והנסתר. עשרים פעם דורון פיטר אותי ואמר לי, די, אנחנו לא עושים את זה, את מפסיקה עם החלום הזה, זה קשוח לנו ברמה הכלכלית, כי הרדיו כל הזמן נתן פידבק לא חיובי, אז במי אני יכולה לתלות את תקוותיי? אני לא אינסטגרמית חזקה, אני לא מהאנשים האלה שכולם היום מפמפמים שיווק עצמי, זה גדול עלי. אני לא מקבלת מתנות כמו האלה מתעשיית האינסטגרם. יש לי לב שפועם בדיסטורשנים. אני בת 45, נהנית מאוד ממה שאני עושה, ולא נותר לי אלא ללכת עם הלב עוד קדימה. אני חושבת שיש אנשים שזוכרים משהו, ויש לי פינה אצלם בלב".

במאי האחרון התפרסם במדור הרכילות של ידיעות דיווח מפוקפק על כך שאת ובעלך דורון כביכול נפרדתם. נכתב שדורון בעלך מאשר את הפרטים. זה קרה באופן "מקרי" יום לאחר שהוצאת את הסינגל האחרון שלך. גורם בכיר בתעשייה, שעבד איתך בעבר, הגדיר זאת כ"גימיק מביך ומיותר לנסות להוציא את השיר עם רעש תקשורתי".

"נכון שהסמיכות להוצאת השיר מחשידה. קיבלנו טלפון מאחד הכתבים, שאנחנו מאוד אוהבים דרך אגב, אני מחשיבה אותו כחבר. הגיעה אליו שמועה נוראית, לא יודעת למה. כשסיפרתי לו שזה לא נכון, הוא לא התחשב בדעותיי. אז הייתה כותרת שעשתה קצת גלים, לא היינו שותפים לה, והיא חלפה כלא הייתה. זה לא מבית היוצר שלנו. אנחנו לא רוצים להתגרש. זה שהזוגיות הזאת מורכבת זה נכון. זה מורכב גם לעבוד ביחד, וגם להיות גם בעל ואישה, וגם הורים לשלוש בנות. גם מנהלים קריירת על חלל בעולם הילדים, וגם אני מכבידה ורוצה עכשיו בגיל 45 לפתוח בקריירה חדשה, שרק נס יגרום לזה לקרות. למרות המורכבות אנחנו בשאיפה להישאר אחד עם השני מתוך בחירה כל החיים".

יובל המבולבל רינת גבאי. רונן אקרמן,
"יש לי חמלה מאוד גדולה לאנשים שמעדו בדרך". רינת גבאי ויובל שם טוב/רונן אקרמן

בניגוד ליכולות הקוליות המעולות שלך, כוכבי ילדים אחרים שרים באופן מביך. זה מעורר בך אי נוחות?

"זה מצב שדורש תיקון, אבל זה לא נורא כל כך. מדובר באמני ילדים שגם אם הם התחילו בלי כיסוי, הם השתדרגו תוך כדי תנועה ושיפרו את העברית שלהם. אמנם יש שם גם גארבאג'יה של אמני יומולדת, וזה תמיד היה. הילדים לא צריכים להיות הקורבן של הדבר הזה. אני חושבת שהאחריות צריכה לבוא מהאנשים שיושבים בערוצים עצמם. לא לשדר כל תוכן. צריך לתת לקהל תכנים שישירו אותו. מראים בסדרות לנוער איך עושים סמים בשירותים. יש בלאגן בטלוויזיה, יש פורענות שם, אין שום סלקציה ואין שום צנזורה. זו תופעה עולמית. ביוטיוב ילד בכיתה ו' יכול לראות מה שאנחנו לא דמיינו לראות בגיל 40".

seperator

דורון מור, בעלה של רינת גבאי, הוא שהגה ויזם את "זה אני", המחזמר מעורר הסערה משירי אייל גולן שיעלה בקאמרי. מוקדם יותר השנה התעוררה מחאה עזה נגד העלאת המחזמר מצד שחקנים ועובדי תיאטרון, מורים, אנשי תקשורת וארגונים פמיניסטיים. המחאה כללה בין השאר את המכתב החריף ומעורר ההדים של שחקן ובמאי הקאמרי, דרור קרן, לראשי התיאטרון, שנחשף בוואלה! תרבות, ובו תיאר את "המבוכה, התדהמה, והבושה" של שחקני ועובדי התיאטרון מכך, וטען ל"תחושה של אובדן דרך וערך. של מכירת חיסול כללית. התעלמות מעוול ושפל מוסרי".

איך חשת עם המחאה נגד העלאת המחזה שיזם בעלך?

"אני ידעתי שזה יהיה מהפכני. הקאמרי, כמו הבימה, זה מקום מאוד סטרילי, מייצגים תרבות ארוכת שנים בתיאטרון. יחד עם זאת, דורון ייצר מהפכה. הוא מהפכן. ידעתי שזה יביא ביקורת מאוד קשה, כי לאנשים יש מה להגיד על אייל גולן, במיוחד אם מכניסים אותו לקאמרי, ידעתי שזה ייצור את ההתלהמות הזאת. יחד עם זאת, ידעתי שיש בזה צד מבורך. מהפכה שגורמת לתיאטרון להיפתח לעולם ישראלי נגיש. אפשר להביא קהל ישראלי שמעולם לא חווה תיאטרון בחייו, מעולם לא הגיע לחוויה התרבותית הזאת, ולא הרגיש מה זה, חוץ מאירועים ומופעים ולרקוד על שולחנות וכיסאות, זה לא לא משהו שהוא מנת חלקם. צריך לפתוח את התיאטרון גם לזה. שתהיה נישה בתיאטרון למוזיקה ישראלית מקורית. כשאני נתתי את עצתי ואת ברכת הדרך שלי לדורון זה היה כי התרגשתי מהרעיון, מהמקום שנותן לקהל הישראלי תיאטרון ישראלי, מביא אותם לתיאטרון, אחר כך הם יידבקו בחיידק וירצו לראות צ'כוב, שיקספיר ואולי אופרות. בתקווה שהם ייפתחו למקומות כאלה כי חבל לפספס בגלל בורות".

מסיבת עיתונאים של תיאטרון הקאמרי שבה הוצג מחזמר משירי אייל גולן שיכתוב מאור זגורי. ראובן קסטרו
על המחזמר משירי "אייל גולן", שהגה ויזם בעלה, דורון מור: "ידעתי שזה ייצור את ההתלהמות הזאת"/ראובן קסטרו
על המחאה נגד המחזמר משירי אייל גולן שיזם בעלה: "ידעתי שזה יביא ביקורת מאוד קשה. באנו לעשות אמנות, לא באנו להכנס לציציות של בנאדם או מה הוא עושה בחדרי חדרים והאם זה מוסרי או לא מוסרי"

המחאה לא הייתה נגד הנגשת התיאטרון ולא נגד מתן במה למוזיקה הים תיכונית בקאמרי. המחאה העבירה ביקורת על הבחירה דווקא באייל גולן, על רקע מעורבות שלו בפרשת הקטינות. אמנם התיק שלו נסגר מחוסר ראיות, אבל לדעת רבים הוא לא התנקה ברמה המוסרית. המוחים אמרו בין השאר שיש עוד הרבה אמנים ים תיכוניים אחרים ונטולי כתמים מוסריים כאלה שיכלו לבחור למחזמר.

"לא נכנסתי לרזולוציות האלה ולטיעונים האלה. אני התבוננתי רק על הצד האמנותי שבנושא. באנו לעשות אמנות, לא באנו להכנס לציציות של בנאדם או מה הוא עושה בחדרי חדרים והאם זה מוסרי או לא מוסרי. דורון ממש התעקש על אייל גולן. הוא טוען שאייל גולן הוא מלך הזמר הישראלי נכון להיום. ואגב, הצעד הבא של דורון הוא לעשות משהו עם עומר אדם, בתקווה. לדעתי המחזמר יהיה מהמם. התוכן משובח. יצירת מופת שמאור זגורי כתב וביים. זו תהיה יצירה ישראלית מרהיבה. אני מבינה שהשם של אייל גולן עשה פיצוצים באוויר, אבל עם דורון אי אפשר היה לדבר על מישהו אחר, הוא רצה רק אייל גולן".

כמי שעבדה עם יובל שם טוב (יובל המבולבל) בעבר, מה חושבת כוכבת הילדים הכי גדולה על הסתבכותו של כוכב הילדים הכי גדול בפרשת הקוקאין ו"הבילויים המפוקפקים"? האם הוא לדעתך מודל ראוי לילדים?

"זו שאלה שאני בכלל לא יודעת איך לגשת אליה. האם הוא ראוי לילדים? הוא ראוי לילדים, מהסיבה הפשוטה שילדים שמחים איתו, ושמחים בזכותו. הוא עושה את מלאכתו בצורה יפהפיה הרבה שנים. אי אפשר להתווכח עם אמת. כשאני מתבוננת רק על האמן שבו, מבלי להכנס לו לארונות, למגירות ולמדפים, ועם התעלמות ממה שנכתב, למרות שקראתי ונשטפתי בכאב של הדבר הזה, כשאני מתבוננת רק על האמנות שבו ועל מה שהוא נותן, אז ילדי ישראל מאוד שמחים בזכות יובל המבולבל. הוא לא מדבר עם הילד על תכנים אסורים ולא טובים. הילד לא קרא את הכותרות שאנחנו קראנו ולא יודע מה יובל שם טוב עשה. הילד מקבל שמחה כשהוא רואה את יובל".

רינת גבאי. גבריאל ברהליה, מערכת וואלה! NEWS
"מראים בסדרות לנוער איך עושים סמים בשירותים. יש בלאגן בטלוויזיה, יש פורענות שם, אין שום סלקציה ואין שום צנזורה". רינת גבאי/מערכת וואלה! NEWS, גבריאל ברהליה

"אני עושה הפרדה גדולה בין האמן לבין אמנותו. אני יודעת שזה מטורף לנהל קריירה כאמן ילדים בישראל, הפיתויים הם גדולים, השעות לא סבירות, העמל הוא גדול והשכר לא בהתאם. לפעמים השעות מטורללות, חמש הופעות ביום. אתה רוצה להצליח בישראל? אתה צריך לעשות חמישה קניונים ביום. לפעמים בנאדם מקבל דיסטורשנים ונופל. יובל נפל. יובל גם קם. יובל יודע שהוא נפל. לשמחתנו זה התפוצץ. נקודה. והבנאדם חזר לשגרה, לדברים טובים, חזר לביתו, לאשתו המהממת והתומכת. הבנאדם נפל, וקם. בתקווה שהכל בסדר, ועכשיו יהיה פוקוס רק על האמנות, השמחה והדברים הטובים. יש לי חמלה מאוד גדולה לאנשים שמעדו בדרך. כשיש סנסציה תקשורתית, באותו הרגע לבי עם האמן, אני מצטערת. זה קשוח, מה שהתקשורת עשתה למרגול, מה שהיא עשתה לאייל, מה שהיא עשתה ליובל המבולבל. זה קשוח. יש להם ילדים, נשים, משפחה. כואב לי. אני משתדלת לא לקרוא את הדברים האלה, אלא רק להדליק נרות ולהתפלל על אותם בני אדם. אם תפשפש בציציותם של אנשים, אתה יכול להתלבש על כל בנאדם. אבל אלה אנשים טובים, אנשים שעשו טוב, הם לא הזיקו לחברה".

הניסיון שלך, כמלכת הילדים הנוכחית, להתקבל לעולם המבוגרים, הזכיר לנו את פרשת "הקלטת הלוהטת" של מלכת הילדים לשעבר, מיכל ינאי. לפני 15 שנה פורסם כי ינאי יזמה ואחר כך גנזה תכנית טלוויזיה חושפנית שעסקה בחייה, הכוללת התייחסויות לסקס, סמים וגניבה מחנויות. כמה רחוק את היית מוכנה ללכת כדי להגיע לעולם המבוגרים? ומה הגבולות שלך?

"אני לא רוצה לדבר על מיכל ינאי, היא חברה. הכי רחוק שאני אגיע זה לקחת אותך לכותל. זה המקסימום של עולם המבוגרים שלי".

seperator

רינת גבאי תעלה את המופע שלה למבוגרים, "רגע מושלם", בקפה תיאטרון הקאמרי ב-22 באוקטובר וב-11 בנובמבר; ובחנוכה תככב במחזמר לילדים "הקוסם מארץ עוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully