וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד האמירויות אישרה: נבחרת ישראל בג'ודו תתחרה עם הדגל בגרנד סלאם אבו דאבי

3.9.2018 / 15:57

תקדים במדינה הערבית: המשלחת הישראלית תוכל להניף את הדגל ואף להשמיע את ההמנון הלאומי במקרה של זכייה בזהב. ההחלטה מגיעה בעקבות עונש ההשעייה שהוטל על התחרות בשל האיסורים

הג'ודוקא אורי ששון (משמאל) מול טמרלאן בשאייב, אליפות אירופה 2018. ברני ארדוב
שווה בין שווים. אורי ששון/ברני ארדוב

בשורה חיובית ומשמעותית מגיעה היום (שני) מכיוון אבו דאבי. "איגוד הג'ודו העולמי שמח להודיע כי בעקבות השעיית התחרויות בטוניס ובאבו דאבי, הודיע איגוד הג'ודו של אבו דאבי במכתב רשמי לאיגוד הג'ודו העולמי כי כל המדינות שישתתפו בתחרות יעשו זאת בתנאים שווים, ויוכלו להציג את הסמל הלאומי שלהן ואת ההמנון, כולל ישראל", כך נכתב בהודעה הרשמית של איגוד הג'ודו העולמי.

יו"ר איגוד הג'ודו הישראלי משה פונטי ברך על הצעד ועל ההחלטה והודה ליו"ר איגוד העולמי מריוס ויזר: "מריוס ויזר הוכיח כי הוא ידיד אמת של איגוד הג'ודו הישראלי ולא חושש לנקוט צעדים מרחיקי לכת לטובת הספורט כולו, מגיעה גם תודה לאיחוד האמירויות שהראו שאפשר לעשות צעדים אמיצים והוכיחו כי הספורט יכול לקרב בין אנשים", בנוסף הודה פונטי לשרת הספורט מירי רגב שפעלה רבות בנושא: "שרת הספורט עשתה פעולות רבות מאחורי הקלעים כדי שנוכל לשאת את הדגל שלנו בגאווה, ואני שמח שהיא עזרה לנו כדי שנוכל להתחרות בתנאים שווים. פעלנו במשך תקופה ארוכה, מעל לשנתיים, כדי שנוכל להגיע להישג הזה, הסכמתי לספוג ביקורות כי ידעתי שלטווח ארוך, בעזרת ערוצים שקטים, נוכל לשאת את דגל ישראל בכל מקום. אני שמח, מאושר וגאה".

עוד בנושא
מכבי ישראל ערכה אירוע הצדעה לספורטאים ואגודות מצטיינות
ג'ודו: ענבל שמש זכתה במדלית זהב בתחרות הגביע האירופי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully