וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי במיל' ובנה רצים למיליון

3.9.2018 / 0:07

בשנת 1992 היא נחשבה לאישה הכי יפה בעולם ואף הוכתרה כאישה הכי פוטוגנית בעולם, כעת, אחרי שכבר ידעה מספר תחרויות - היא חוזרת למסך הקטן וביחד עם בנה תנסה לזכות במיליון שקלים בתכנית הריאליטי. וואלה! סלבס רצה במקום

רוית אסף. ראובן קסטרו
רצה למיליון. רוית/ראובן קסטרו

היא ללא ספק הייתה אחת ממלכות היופי הזכורות של ישראל, כזו שגם מינפה את התואר לא רק בשביל להביא שלום עולמי אלא גם בשביל לסמן וי על עוד מספר תארים כמו "מיס פוטוגניק" בתחרות מיס תבל, אז מה הפלא שעכשיו רוית אסף, שכבר זכתה בעבר במיליון שקלים בריאליטי "עד סוף העולם" - תשתתף שוב בריאליטי בו היא תנסה לזכות במיליון שקלים. אה כן, הפעם היא תעשה את זה עם בנה.

מה דעתכם על הליהוק של רוית ובנה? רכלו לנו בפייסבוק

ליאם חזן בנה של רוית אסף. אתר רשמי
ינצח או לא? ליאם/אתר רשמי

אסף, שכבר עברה תחרות אחת או שתיים בחייה, תארוז בקרוב מזוודות ואת בנה הבכור, ליאם חזן, וביחד הם יטוסו ליעדים לא ידועים, יטעמו מאכלים שלא שמעו על קיומם ויבצעו משימות שכנראה לא חלמו עליהם בסיוטים הכי גדולים שלהם. כן, ככה זה שאם ובנה מחליטים ללכת על הרפתקה שנקרא "המירוץ למיליון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוית אסף. ניר פקין
רצה בשביל לנצח/ניר פקין

רגע לפני שהיא עוזבת את העסק ואת עולם ההשקות, הגיעה אסף להשקת סניף חדש של רשת ijump - שם סיפרה בסודי סודות שבקרוב היא תעזוב את גבולות המדינה (זאת כמובן, אם היא לא תיכשל במשימה הראשונה) ותטוס אל עבר האופק בתקווה לחזור עם מיליון השקלים. שיהיה בהצלחה.

וואלה! סלבס רצתה לרוץ למיליון אבל נתקעה בסביח של אבי מתחת לבית

ליאם חזן בנה של רוית אסף. אתר רשמי
הורס!/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully