וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי הודיע על פרישה: "הגשמתי את החלומות הכי פרועים"

סוף עידן בסן אנטוניו: למרות ההערכות המוקדמות שימשיך לעונת פרישה, הגארד הנהדר הודיע בטוויטר שהוא תולה את הנעליים בגיל 41, אחרי 23 שנות קריירה, ארבע אליפויות ואינספור מהלכים מלהיבים

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, עם מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
המשחק האחרון. סטיב קר נפרד מג'ינובילי אחרי ההדחה בפלייאוף האחרון/GettyImages

סוף עידן בסן אנטוניו: מאנו ג'ינובילי, אחד השחקנים הבינלאומיים הגדולים ב-NBA בכל הזמנים, הודיע הערב (שני) שלא יחזור לעונה נוספת בשורות קבוצתו הנצחית ויפרוש בגיל 41, למרות שהיה חתום עד 2019 עם שכר של 2.5 מיליון דולר. "היום, ברגשות מעורבים, אני מודיע על פרישה מכדורסל", כתב מאנו בחשבון הטוויטר. "רציתי לומר תודה ענקית לכולם - משפחה, חברים, חברים לקבוצה, מאמנים, צוות, אוהדים. לכל מי שהיה מעורב בחיי ב-23 השנים האחרונות. זה היה מסע מופלא שלא חלמתי עליו אפילו בחלומות הפרועים ביותר".

עבור הספרס מדובר באובדן גדול, גם משום שהקבוצה יצאה מנקודת הנחה שהגארד המופלא ימשיך לעוד עונה, וגם משום שעזיבתו שמה חותמת אחרונה על סופה של השושלת שנוצרה בשני העשורים האחרונים. אחרי הפרישה של טים דאנקן הגיעו הקיץ העזיבות של טוני פארקר, קוואי לאונרד, דני גרין וכעת גם מאנו ג'ינובילי - כולם שחקני מפתח בתקופה הנהדרת.

ג'ינובילי (41, 1.98 מ'), אחד השחקנים הבינלאומיים הגדולים בתולדות ה-NBA, נבחר במקום ה-57 של דראפט 1999, והגיע לליגה הטובה בעולם בקיץ 2002. די במהירות הפך לאחד השחקנים המלהיבים בארצות הברית, לווינר גדול ולשחקן השישי האולטימטיבי בשושלת שנבנתה בסן אנטוניו. בסך הכל זכה בארבע אליפויות, נבחר פעמיים לאולסטאר, פעמיים לחמישייה השלישית של העונה ופעם אחת לשחקן השישי של העונה. עם נבחרת ארגנטינה המפוארת זכה במדליית זהב ומדליית ארד אולימפית ומדליית כסף באליפות העולם, וגם תואר יורוליג אחד יש לו, עם וירטוס בולוניה, ב-2001.

עוד בנושא
ארגנטינה המופלאה של מאנו ג'ינובילי: 14 שנה למשחק ששינה את היסטוריית נבחרת ארה"ב
אחד ויחיד: מאנו ג'ינובילי בן 40, הנה מיטב הציטוטים שנאמרו עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully