וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק שביעי לאבוקסיס: שון מלכה חתם לשלוש שנים בבני יהודה

23.8.2018 / 13:25

המגן/קשר (25), שהתאמן בקבוצה הקיץ אחרי שירד ליגה עם הפועל אשקלון בעונה שעברה, הצטרף לסגל של יוסי אבוקסיס, שחושב על אשדוד: "תמיד קשה לשחק שם, יש לה שחקנים צעירים ורעבים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה ביצעה היום (חמישי) החתמה שביעית לקראת פתיחת ליגת העל, כשהודיעה על צירופו של שון מלכה. המגן/קשר בן ה-25 התאמן בקבוצה לאורך הקיץ וכעת חתם על חוזה לשלוש שנים. הוא יעמוד לרשות יוסי אבוקסיס במשחק הפתיחה של העונה, בחוץ מול מ.ס. אשדוד ביום שבת ב-18:00.

לאחר החתימה אמר מלכה: "שמח לחתום במועדון כמו בני יהודה. מהרגע הראשון ידעתי שכאן אני רוצה להיות. זה מקום שאפשר להתקדם ממנו לרמות הגבוהות ביותר ואני אעשה הכול כדי שתהיה עונה טובה, גם מבחינה אישית ועוד יותר חשוב מבחינה קבוצתית".

מלכה גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, הושאל להפועל פתח תקוה וחזר לאדומים כדי לערוך את הופעת הבכורה בעונת 2013/14. אחרי התחלה טובה בקישור ומעבר לעמדת המגן השמאלי, הוא איבד את מקומו ברוטציה וב-2015/16 עבר שוב להפועל פתח תקוה מהלאומית. משם המשיך להפועל ראשון לציון ובעונה האחרונה חזר לליגת העל, אך חווה ירידה עם הפועל אשקלון, במדיה רשם 21 הופעות, מתוכן רק ארבע בהרכב.

שון מלכה בני יהודה.
ינסה להטביע את חותמו אצל אבוקסיס. שון מלכה

ללא קשר לכך, יוסי אבוקסיס ערך היום ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה והתייחס לסגל השחקנים שלו: "השחקנים שנמצאים יצטרכו להוכיח את עצמם, בדיוק כמו שהשחקנים שהיו בשנה שעברה היו צריכים להוכיח את עצמם. הם יקבלו ממני קרדיט בדיוק כמו שקיבלו השחקנים בעונה שעברה והם יצטרכו לקחת את זה בשתי ידיים. כדורגל זה עניין של מחוייבות והשקעה. זה לא עניין של שמות. אתם לא תשמעו ממני הצהרות בשלב הזה של העונה, זה לא אני. יש מגרש ושם נצטרך להוכיח את עצמנו".

על המשחק הראשון מול אשדוד: "לאשדוד יש הרבה מאוד שחקנים צעירים, רעבים ומסוכנים. בסך הכל תמיד קשה לשחק באשדוד ואנחנו במצבנו לא יכולים להגיד שאנחנו פוגשים קבוצה פחות טובה. אנחנו פוגשים קבוצה שדי מזכירה אותנו, קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח ואין לי ספק שיהיה משחק קשה לשתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully