וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיפור אחר" של אבי נשר יפתח את פסטיבל הסרטים חיפה

21.8.2018 / 8:00

סרטו החדש של הבמאי הישראלי המצליח יוציא לדרך את חגיגת הסרטים בכרמל, בהקרנה שתוקדש לזכר מפיקו המנוח - לאון אדרי

יח"צ - חד פעמי

כחודש לפני פתיחתו, פסטיבל הסרטים בחיפה הודיע הבוקר (שלישי) על זהות הסרט שיוציא אותו לדרך. מדובר ב"סיפור אחר" של אבי נשר, הבמאי המקומי המצליח בקופות ישראל בעשורים האחרונים, שסרטו הקודם, "החטאים", נעל את החגיגה בכרמל לפני שנתיים בהצלחה רבה.

בין מפיקי הסרט היה גם לאון אדרי, שהלך לעולמו מוקדם יותר השנה, וההקרנה בחיפה, ב-22.9, תהיה להנצחתו. "אני מתרגשת לפתוח את הפסטיבל עם סרטו החדש של אחד הבמאים החשובים בקולנוע הישראלי", אמרה פנינה בלייר, המנהלת האמנותית של הפסטיבל. "כש'החטאים' חתם את הפסטיבל שלנו לפני שנתיים בפינאלה שלוותה במחיאות כפיים סוערות, לאון אדרי ז"ל עמד אז על הבמה נרגש, יחד איתנו. סרט הפתיחה מוקדש השנה לזכרו של לאון ולתרומתו לקולנוע הישראלי".

"סיפור אחר", שנשר כתב אותו עם הפסיכולוג ד"ר נעם שפנצר, מציגה את הדרמה המשפחתית המתפתחת בעקבות החלטה של צעירה חילונית (ג'וי ריגר) לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי שחזר בתשובה (נתן גושן, שכתב לסרט שמונה שירים מקוריים). עוד משתתפים גם ששון גבאי, מיה דגן, יובל סגל, אביגיל הררי ומעיין בלום.

לפני שיגיע לחיפה, יזכה "סיפור אחר" להקרנת בכורה בינלאומית במסגרת יוקרתית בפסטיבל טורונטו. הקהל הרחב יוכל לצפות בו מ-25.10, אז יופץ באולמות המסחריים בישראל.

הפסטיבל יתקיים מה-22.9 עד ה-1.10 ולאחר שכבר הוכרזה זהות סרט הפתיחה והמתחרים בתחרויות הישראליות שלו, נותר לראות מה צופן התפריט הבינלאומי שבו.

סיפור אחר. מישל אברמוביץ',
מטורונטו לחיפה. מתוך "סיפור אחר"/מישל אברמוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully