וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד: בריאן הנסון מסביר מה עומד מאחורי "בובה של רצח", קומדיית הבובות הכי גסה ופרועה שראינו

22.8.2018 / 0:00

עם אביו ג'ים ובלעדיו, בריאן הנסון היה שותף לקלאסיקות לכל המשפחה כמו "החבובות" ו"סיפורי עמים". עכשיו הוא מפתיע ב"בובה של רצח", סרט שיש בו בובות אבל גם סקס, סמים ובדיחות גסות. בריאיון, הוא מסביר למה הקפיד ליצור קומדיה פרועה ככל האפשר

יח"צ - חד פעמי

משפחת הנסון אחראית לזיכרונות הילדים המתוקים של רבים ורבות מאיתנו. האב, ג'ים, עמד מאחורי סרטים וסדרות כמו "רחוב סומסום", "החבובות", "המבוך" ו"סיפורי עמים", בין השאר; בנו בריאן היה מגיל צעיר שותף ליצירות הפולחניות הללו - כשחקן, כבבונאי, כמדבב ובסופו של דבר גם כבמאי, ולאחר מות אביו בתחילת שנות התשעים, דאג לשמר את המורשת המשפחתית ולשמור על גחלת הבובות.

עם הזמן, החל הנסון ג'וניור לקרוץ גם לעולם המבוגרים. הוא עשה זאת למשל במופע הבימתי, "Puppet Up", שהתבסס על אלתורים גסי רוח של בבונאים ובובותיהם החצופות, וזכה גם לכמה ספיישלים טלוויזיונים. עכשיו, לראשונה, הוא עושה זאת גם על המסך הגדול, עם הסרט "בובה של רצח" ("The Happytime Murders"). בפנטזיית הפשע הקומית הזו, שעולה כאן בסוף השבוע, יש הרבה בובות, שנראות חמודות על פניו, אבל גם סקס, סמים - וכיאה לשמה, רציחות אכזריות. נוסף לכך, היא כוללת לא מעט סצינות פרועות ביותר, שבשתיים מהן המסך מתמלא בכמויות בלתי נדלות של שפיך. בקיצור: הרחיקו את הילדים.

בובה של רצח. פורום פילם,
בובות, לא מה שחשבתם. מתוך "בובה של רצח"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully