וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה זכה בתואר השחקן המצטיין של מחנה "כדורסל ללא גבולות"

18.8.2018 / 16:51

הפורוורד המוכשר ממשיך הוכתר לשחקן הטוב ביותר במחנה המפורסם שנערך הקיץ בבלגרד. העיתונאים ברחבי העולם ממשיכים להתלהב: "מועמד ברור ל-NBA, הפער בינו ובין כולם היה ברור"

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

דני אבדיה זכה היום (שבת) בתואר מכובד כשנבחר לשחק המצטיין של הטורניר "כדורסל ללא גבולות" שנערך בבלגרד. אבדיה היה אחד הכישרונות העולים בטורניר האחרון, ואף זכה לתמונה עם מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' שמבקר במחנה.

העיתונאים והסקאוטים שנכחו בטורניר התלהבו פעם נוספת מילד הפלא האיטלקית. מייק שמיץ, מומחה הדראפט של ESPN, צייץ: "יש פער ברור בין אבדיה ויתר השחקנים כאן. הוא מראה את האינסטינקטים העילאיים שלו ואת יכולת הקליעה שלו". אמש כתב שמיץ על הישראלי: "הוא התעורר היום, בעיקר בהתקפות המעבר. מוסר מדהים במגרש הפתוח, יכול לדחוף את הקצב אחרי ריבאונדים. גם גילה אינסטיקנטים הגנתיים, אפילו אם הוא יכול להשתפר בתחום הזה מבחינת מאמץ. הוא הפרוספקט הבולט כאן לדעתי".

העיתונאי האיטלקי פדריקו גייבוטי הוסיף: "אבדיה ה-MVP. הוא פוטנציאל NBA מובהק והוכיח את זה: אתלטיות, קליעות לשלוש ומסירות על כל המגרש".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מומחי דראפט מעריכים: דני אבדיה יהיה בחירת לוטרי ב-2020
דני אבדיה זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת גאורגיה, גם כספי חוזר
דייויד פדרמן: "אבדיה וזוסמן יהיו שחקנים מן המניין ויותר מזה"

דני אבדיה מצטיין טורניר כדורסל ללא גבולות. צילום מסך
דני אבדיה עם הפרס לצד גרג פופוביץ'/צילום מסך

מחנה "כדורסל ללא גבולות" התקיים לראשונה ב-2001, ולאורך השנים איגד לתוכו כמה מהשמות הגדולים ביותר של הכדורסל העולמי בצעירותם. לפני שנה, באירוע ה-17 במספר, נערכה הגרסה האירופית לראשונה בנתניה שבישראל.

עומרי כספי הופיע במחנה ב-2003 בטרביזו, כשהיה בן 15, ובין היתר נצפו בו לאורך השנים כוכבים דוגמת מארק גאסול, דנילו גלינארי, ניקולה מירוטיץ', ג'ואל אמביד, ניקולא באטום, אנס קאנטר, יונאס ולאנצ'יונאס ומרקו בלינלי.

בעדכון האחרון של אתרי הדראפט לקראת דראפט 2020, הציבו המומחים את אבדיה כבחירת לוטרי לעוד שנתיים, כשהם מתלהבים מיכולתו הן בנבחרת הנוער והן בנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה בחודש שעבר. אבדיה בן ה-17 צפוי לשחק השנה במכבי תל אביב ולקוות לקבל דקות משחק גם ביורוליג וגם בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully