וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר: "הייתי במערכות יחסים שלא הרגשתי טוב עם עצמי"

16.8.2018 / 17:00

הקריירה המשגשגת מאז שזכתה בתחרות מלכות היופי, הזוגיות הפוטוגנית עם גיא גיאור, הטראומה שעברה בעקבות התאונה של שלומית מלכה וכמובן, הבייבי שבדרך - לירן כוהנר מדברת על הכל בריאיון אישי עם אדם סרור. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

היא פרצה לחייכם בתחרות מלכות היופי, אבל בשונה ממלכות אחרות, נראה שלירן כוהנר לא הסתפקה בנפנוף להמון והבטחה להביא שלום עולמי. לא, במקרה שלה זה המשיך לקריירת דוגמנות ענפה שהובילה מהר מאוד לקריירה של הגשה, משחק והמון בריאות וספורט.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

לירן כוהנר. ראובן קסטרו
לא רק מלכת יופי. לירן/ראובן קסטרו

מי שהייתה מלכת היופי של שנת 2007, התיישבה לריאיון אישי עם אדם סרור ודיברה על הקריירה המשגשגת שלא נעצרה בכתר הנכסף, על הזוגיות הפוטוגנית עם זוכה "הישרדות", גיא גיאור, שהפך מהר מאוד לבעלה והתנתק מאור הזרקורים וכמובן, על הבייבי שבדרך ועל כל הקשיים. אגב, אם תקשיבו טוב תוכלו לשמוע את הבטן שלה מקרקרת במהלך הריאיון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לירן כוהנר. ראובן קסטרו
הסקוואד הכי לוהט/ראובן קסטרו

בהמשך, מדברת כוהנר על סקוואד הבנות הלוהט שלה שכולל את שביט ויזל, דר זוזובסקי וכמובן, על התאונה הנוראית של מלכה שהשאירה את כל חברותיה מזועזעות אך עם זאת איחדה בין כולן וגרמה להן להעריך את החיים. כמו כן, מדברת כוהנר על קמפיין ה#ME2 ועל כך שהיא שמחה שהורידו את שלב בגדי הים מתחרות מלכות היופי בארצות הברית, אך מוסיפה כי היא מעולם לא חוותה הטרדה מינית מסוג כל שהוא. לקראת סיום הריאיון, מדברת כוהנר על כך שהיו רגעים בחיים שהיא לא הייתה מאושרת, "אם זה במערכות יחסים שאתה חווה ואתם קם בבוקר ואתה לא מרגיש טוב עם עצמך". מישהו אמר עדי עזרא..?

לירן כוהנר. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
לירן כוהנר. ראובן קסטרו
מאוהבת בגיא/ראובן קסטרו
לירן כוהנר. ראובן קסטרו
לקחה קשה את התאונה של שלומית/ראובן קסטרו
לירן כוהנר הביצה. ראובן קסטרו
רוצה להיות מאושרת/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully