וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "נרגש לבשר שעסקת בית"ר ירושלים נחתמה"

13.8.2018 / 11:45

עידן חדש בבירה: על פי המתווה שסוכם, אלי טביב יקבל 18 מיליון שקל, בעוד הבעלים החדש יכסה את כל החובות המוערכים בכ-8.5 מיליון שקל. משה חוגג: "אצעיד את המועדון לדרך חדשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סוכמו פרטי עסקת המכירה של בית"ר ירושלים מאלי טביב לאיש העסקים משה חוגג תמורת כ-26.5 מיליון שקל. אחרי כמה ימים של מו"מ באמצעות נציגים ומיופי כוח, טביב וחוגג נפגשו היום (שני) לראשונה כשברקע האולטימטום של האחרון: או שהעסקה תיסגר היום או שאסוג ממנה.

בשבוע שעבר חשפנו: משה חוגג הוא הרוכש המיועד של בית"ר

טביב צפוי לקבל כ-18 מיליון שקל, בעוד 8.5 המיליון הנותרים הם למעשה הסכום שחוגג ישלם כדי לכסות את חובות המועדון. יש לציין שהדברים סוכמו בעל פה. הצעד הבא הוא העלאת הסיכום על הכתב, שלב בו עורכי הדין של הצדדים נכנסים לעניינים. לאחר מכן תתבצע החתימה.

חוגג מסר: "אני שמח ונרגש לבשר על חתימת העסקה.
יש לי חזון שמטרתו להצעיד את בית"ר ירושלים לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה וביכולותיה ובכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים. ראיתי חשיבות רבה בחתימה על העסקה טרם פתיחת העונה על מנת שנוכל לפתוח את העונה כמו שצריך. אני רוצה להודות לאלי טביב על מו"מ קצר ויעיל. אני מקבל לידי קבוצה במצב בריא וטוב מידי אדם שאכפת לו ואוהב את הקבוצה ואני שמח ומודה לו על כך".


עוד בנושא
מכבי תל אביב: עטר אמור לשחק מול פיוניק, כרגע לא מדברים על ניתוח
בנבחרת החליטו: רק הודעה פומבית של זהבי תסלול את חזרתו לסגל
קלאוס סירב לפיצוי. מכבי חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
נפרד. טביב/יותם רונן

חוגג הנו יזם הייטק המושקע במספר חברות טכנולוגיה ישראליות ובינלאומיות ונחשב לאחד מהמשקיעים המוכרים ביותר בישראל. הוא משמש כיו"ר קרן סינגולריטים, אחת הקרנות הפעילות בהשקעות בהיי-טק הישראלי שביצעה מספר אקזיטים. בשנים האחרונות מוביל חוגג את תחום ההשקעה במטבעות הדיגיטליים ובחברות בלוקצ'יין בישראל ובעולם.

על פי ההערכות בשוק, הונו של חוגג מוערך בכמאות מיליוני שקלים. את חוגג מייצגים במשא ומתן עורכי דין מפירמת הרצוג, פוקס, נאמן. חוגג, בן 37, נשוי ואב לשניים, מתגורר בתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully